Dotaz 810T
Můžu se vzdělávat a ptát,nebo se mohu podělit o zkušenosti a poradit.Pavelono píše:Proč se na to ptáš ? To musíš vědět sám ne .samouk píše:Jak zjistím,jestli jsem dobrý nebo špatný programátor CNC -810T
Nemáš-li se s kým srovnat ,nezjistíš to.
Viděl jsem někde docela jednoduchou metriku na kvalitu kódu. Zkusim pohledat a můžeš si to pak změřit sám.
edit: tak tady to je
edit: tak tady to je
SABLE-2015
-
- Sponzor fora
- Kontaktovat uživatele:
Nech si to třeba přeložit googlem, je to myslím velmi výstižné 
Podobná věc je, když po tobě někdo program upravuje - když upraví průměr o pět stovek a ono to vyrobí součástku o pět stovek menší tak je to ok, když to zároveň udělá závit se stoupáním o pět stovek větším a nádavkem se to pokusí upíchnout univerzálu tak bys o sobě měl pochybovat

Podobná věc je, když po tobě někdo program upravuje - když upraví průměr o pět stovek a ono to vyrobí součástku o pět stovek menší tak je to ok, když to zároveň udělá závit se stoupáním o pět stovek větším a nádavkem se to pokusí upíchnout univerzálu tak bys o sobě měl pochybovat

Aleš Procháska
Konečně kloudná odpověď.
Taky si myslím,že program by měl být logický, přehledný,jasný.Bohužel můj program ještě nikdy nikdo neupravoval.Jsem sám a samouk.Znám pouze SKJ-12 CNC Sinumerik-810T
Taky jsem zvědav jestli používáte běžně povely s zavináčem.Třeba-@714.

Taky jsem zvědav jestli používáte běžně povely s zavináčem.Třeba-@714.

Já bych měl taky dotaz. Proč většina členů fóra, když se na něco ptá, končí větu TEČKOU a né OTAZNÍKEM ?
www.tc-pipa.wz.cz
- Radek-B
- Kontaktovat uživatele: