jak zacit stavet hobby cnc frezku

Odpovědět
juanes

18. 9. 2007, 3:11

dobry den chtel bych si postavit cnc frezku jen jako hobby mela by byt na balzu a hlinik.jen takova mensi hracka do zacatku cca 500x500x200 mm.chodim jeste na stredni skolu.studuji mechanika serizovace cnc stroju, ale nemam moc financi bohuzel.nasel by se tu nekdo tak ochotny a poradil mi jak na to co je potreba atd.???predem dekuji za odpovedi.
Pupak
Kontaktovat uživatele:

19. 9. 2007, 5:20

Poradne si projdi tohle forum a najdes tu vsechny potrebne
informace.
QNX
Kontaktovat uživatele:

19. 9. 2007, 7:22

Přesně jak píše Pupak, pro začátek je tady informací spousta. Pokud ti nebude něco jasné, nebo budeš mít konkrétnější dotaz, pak se zeptej a jistě dostaneš odpověď :-)
juanes

21. 9. 2007, 5:43

ok takze chtel bych se zeptat jake servo motory bych mel pouzit a co za drivery?o mechanickou cast se postaram to by nemel byt problem.ale stou elektronikou si opravdu nevim rady.myslite ze by se dali sehnat servo motory z tiskaren a pouzit je?nebo koupit uplne nove?
dekuji za odpovedi
Monteg

21. 9. 2007, 8:10

Neposloucháš rady které jsi dostal těžko ti pomáhat čti čti a čti
PBr
Kontaktovat uživatele:

21. 9. 2007, 10:30

juanes, posluchni radu starsich :) v tlaciarnach serva nenajdes, tam su krokove motory. Inak co rozumies pod pojmom "mechanika by nemal byt problem"? To by som tak jednoznacne netvrdil po tom case co som ja osobne stravil nad stavbou cnc-cka
HAAS
Kontaktovat uživatele:

1. 2. 2008, 7:33

dobrý den, chtěl bych se zeptat jaká může být maximální délka zakalené ocelové vodící tyče pr.20, aby nedošlo k pružení nebo prohýbání.frezka by měla být na frézování dřeva,plexiskla.tohleto je moje první mašinka pracovní plochu bych chtěl 500*500*100 ale nejsem si jistej s těma tyčema.konstrukce by měla být dřevěná asi 30 dub.můžete mi prosím poradit?

tohle forum jsem už pročet byl jsem i na WWW.gravirovanie.sk ale nenašel uspokojivou odpověď. :cry:
Bob
Kontaktovat uživatele:

1. 2. 2008, 8:24