je potřeba přesně definovat, co tou "sílou"

alias momentem výrobce myslí, resp. jakému stavu motoru ta hodnota odpovídá. Většinou se jedná o jmenovitou hodnotu. Mnohem důležitější je ale se podívat do katalogu na průběh momentu v závislosti na otáčkách (momentová charakteristika).
Obecně 2-fázové KM poskytují vysoký moment při nižších otáčkách a při vyšších tento výrazně klesá. (dá se trochu vylepšit paralelním zapojením vinutí) Kdežto 3-fázové KM mají obecně momentovou charakteristiku skoro rovnou, tj. s rostoucími otáčkami jim klesá moment jen minimálně (3.fázové KM se dají běžně točit na 3000ot/min.)
Dalším argumentem pro 3fázový motor je menší náchylnost na vznik rezonancí. Nevýhodou je o trochu "složitější" princip řízení, i když to už dnes není problém (dnes už slušný driver pro 3-fázový KM, stojí skoro stejně jako ten pro 2-fázový). V podstatě už ani není důvod aby byl 3-fázový motor nějak výrazně výrobně dražší.
čili důvod proč se nepoužívají víc je dnes stále vyšší cena, blížící se DC servu, přičemž přínos na rozdíl od DC serva není o tolik vyšší oproti 2-fázovému KM, obzvlášť pokud nepotřebuješ jezdit opravdu rychle.