Stránka 1 z 1

vercajk

Napsal: 3. 2. 2011, 9:53
od Engineer
Abych sem nedával pořád miniaturní ozubený kolečka, tak trošku změna.... :D
Jelikož jsem odrbal všechny starý imbus fajfky co jsem měl v šuplíku, spáchal jsem si konečně pro sebe sadu šroubováčků. Madla z duralu a hroty vybroušený z povrchově nitridovanýho nateriálu cca 62HRC.
šroubováky1.jpg
šroubováky2.jpg
šroubováky3.jpg

Re: vercajk

Napsal: 3. 2. 2011, 11:42
od Pavelono
Moc hezký :wink:

Re: vercajk

Napsal: 4. 2. 2011, 6:19
od Monteg
Užitečné a hezky udělané

Re: vercajk

Napsal: 4. 2. 2011, 7:33
od jova
Hezké,
jen mi tam chybí otočné čepičky, jako mají hodinářské šroubováčky. Lépe se s tím pak pracuje v prstech.
Teda doufám že je to velikost na držení prsty. Ono to z fotky nejde poznat.
Když jsem si je dělal, tak jsem pod tu čepičku vložil kuličku z ložiska a nemá to pak chybu. :D

Re: vercajk

Napsal: 4. 2. 2011, 8:01
od vvitty
Je to velikost na drzeni prsty, asi jako ty hodinarske. A vypada to moc dobre :)

Re: vercajk

Napsal: 4. 2. 2011, 10:40
od Engineer
Je to velikost 1,5mm 2mm 2,5mm a 0,88mm což až na ten poslední (červík M2) to rozhodně není hodinářská velikost takže otočný čepičky by moc neposloužily. Jde u nich spíš o možnost pořádně zabrat, takže než čepičku uvažuju spíš nad madlem s průvrtem na to, aby se dalo udělat "téčko". :wink:

Re: vercajk

Napsal: 4. 2. 2011, 11:38
od jova
Ta čepička slouží spíše při nasazování šroubečků a lehké dotahování – je to přesnější protože je ten šroubovák držený „tříbodově“.
Při utahování „na krev“ už plní pouze funkci opěrky v dlani a význam samozřejmě nemá.

Re: vercajk

Napsal: 4. 2. 2011, 10:40
od zdviza
Jelikož jezdím auta stejně jako ty tak ti skládám poklonu pěně provedená práce.

Ale bez otočné čepičky bych si je už dneska nekoupil, a dodělávat tam dírkou pro tečko svádí pro nebezpečné utahování a následné trhání šroubů.

Nevim jak budeš spokojený s tou tvrdostí, zdá se mi to už moc, ale snad nebudou křehké tak aby praskaly.

Libor :P

Re: vercajk

Napsal: 5. 2. 2011, 12:03
od Engineer
zdviza píše:Jelikož jezdím auta stejně jako ty tak ti skládám poklonu pěně provedená práce.

Ale bez otočné čepičky bych si je už dneska nekoupil, a dodělávat tam dírkou pro tečko svádí pro nebezpečné utahování a následné trhání šroubů.

Nevim jak budeš spokojený s tou tvrdostí, zdá se mi to už moc, ale snad nebudou křehké tak aby praskaly.

Libor :P

Buď v klidu .... tvrdý je jen povrch resp. hrana imbusu, jádro je houževnatý, ostatně už jsem těch šroubováků v rozměru 1,5 a 0,050" spáchal kolem stovky a nikdo si nestěžoval.
Ty větší rozměry s úpravou na T-čko nebudou mít problém (myslím pevnostně), ale je fakt, že mizerný šrouby by to pak asi hravě střihlo.

Třeba v provedení pro červíky M2 (cca 0,9mm) jsem měl šroubovák Hudy a ten mi rupnul jen jsem se na něj blbě podíval. Z tohohle materiálu naprostá pohoda a i po delším používání jsou hrany jak čerstvě vybroušený.

Re: vercajk

Napsal: 13. 2. 2011, 6:29
od Ben Ash
Je to pěkná práce, ale ještě bych to černě naeloxoval. Žádná červená nebo modrá.