Zdokonaléní CAD,Inventor

CAD software, shareware, freeware
Odpovědět
FJakub

10. 3. 2011, 7:14

Dobrý den,
jsem student 3.ročníku střední školy, obor mechanik CNC, Hrozně mě baví kreslit výrobní výkresy, ale bohužel máme toho ve škole málo protože máme i hodně zaměření na elektriku tak je prostě málo hodin.
Rád bych se zdokonaloval v Inventoru a ProgeCAD, rád bych v budoucnu suprově kreslil, kdo by mi tu doporučil jak se zdokonalovat a jak hledat chyby ve výkresu nebo kdo se podělí o nějaké zkušenosti z práce ;)
Děkuji za vaši odpověď.
Baxi.bax
Kontaktovat uživatele:

10. 3. 2011, 8:13

Zdokonalit se můžeš jedině trpělivým učením.Do mojí hlavy to už nejde tak jak by mělo.Já jsem se vyučil a zdokonaloval jsem se melouchama.Už od prváku jsem začal chodit na melouchy malovat starým babkám které rády platily.Takže Ti radím, začni nabízet službičky třeba malování v inventoru za rozumný peníz a uvidíš.Různá zadání od zákazníka Tě naučí .Na začátek bych třeba pro Tebe měl namalování lodního trupu a nástavby podle plánku.Zkoušel jsem to sám ,učil mě taky kámoš ze školy, ale jak jsem již psal nejde mi to do palice.
FJakub

10. 3. 2011, 8:21

Baxi.bax píše:Zdokonalit se můžeš jedině trpělivým učením.Do mojí hlavy to už nejde tak jak by mělo.Já jsem se vyučil a zdokonaloval jsem se melouchama.Už od prváku jsem začal chodit na melouchy malovat starým babkám které rády platily.Takže Ti radím, začni nabízet službičky třeba malování v inventoru za rozumný peníz a uvidíš.Různá zadání od zákazníka Tě naučí .Na začátek bych třeba pro Tebe měl namalování lodního trupu a nástavby podle plánku.Zkoušel jsem to sám ,učil mě taky kámoš ze školy, ale jak jsem již psal nejde mi to do palice.
Tak knížky taky mám ale nejlepší je prostě praxe :-D
Kdybys byl hodný mohli bychom se na něčem domluvit a já bych ti to zkusil vymodelovat v Inventoru ;)
Baxi.bax
Kontaktovat uživatele:

10. 3. 2011, 8:43