SolidCam a Rotary turret "otocny bubon nastrojov"
Napsal: 1. 3. 2012, 1:45
Takmer s kazdym problemom som sa uz na stroji popasoval no s tymto si neviem rady, prezrel som manualy spredu aj zozadu no nikde sa nepopisuje ako presne to mam spravit.
O co sa jedna?
Potrebujem zadefinovat rotary turret na 10 nastrojov na cnc freze.
Ked sa pozriem na uz spravene sroje v SolidCame tak tam je presne to co potrebujem ale na 9 nastrojov co nemozem pouzit a ked sa nejak snazim to pretransformovat tak mi napise nejaku chybu.
Ak by nastroj mal smerovat po ose Y tak by to nebol vobec problem ale len by som ich popresuval na stravne miesta, no kedze kazdy nastroj je v bubne je v urcitom uhle, kt neviem zadefinovat tak je toproblem.
Tu vidno stroj podla ktoreho som to chcel spravit a pretransformovat CS nastrojov
Dole je spominany turret a napravo stromova struktura
Na prave je vidiet "Station_transform" koordinacneho systemu ktoremu popravde okrem "Posuvu" vobec nerozumiem.. tie cisla akoby boli uhly no menit to nemozem. Ak sa pokusim to zmenit a prepisat niektore cislo tak mi napise chybu kt. je na dalsom screene. (mimochodom som to skusal pozmenit aj priamo v samotnom xml kode stroja no neuspesne)
Na tomto screene je moj stroj s bubnom no len s jednym nastrojom, simulacie su funkcne no 2 nastroje som este ani neskusal, pravdepodobne by som musel trosku pozmenit strukturu bubna a spravit to len klasicky akoby tam bubon nebol.
No chcem aby sa pri vymene nastroja bubon normalne natocil na druhy nastroj.
Na pravo je vidiet ze som pouzil inu strukturu s pouzitim TRAx .. a vsetko podla manualu ktory je napr. tu http://www.scribd.com/maximusm_11/d/554 ... ualization na strane 137
Za pripadne napady vam budem velmi povdacny, je to posledny problem ktory ma trapi a nema mi s tym kto pomoct. Ja osobne tiez nie som v tejto oblasti macher ale v podstate zaciatocnik no rychlo sa ucim.
O co sa jedna?
Potrebujem zadefinovat rotary turret na 10 nastrojov na cnc freze.
Ked sa pozriem na uz spravene sroje v SolidCame tak tam je presne to co potrebujem ale na 9 nastrojov co nemozem pouzit a ked sa nejak snazim to pretransformovat tak mi napise nejaku chybu.
Ak by nastroj mal smerovat po ose Y tak by to nebol vobec problem ale len by som ich popresuval na stravne miesta, no kedze kazdy nastroj je v bubne je v urcitom uhle, kt neviem zadefinovat tak je toproblem.
Tu vidno stroj podla ktoreho som to chcel spravit a pretransformovat CS nastrojov
Dole je spominany turret a napravo stromova struktura
Na prave je vidiet "Station_transform" koordinacneho systemu ktoremu popravde okrem "Posuvu" vobec nerozumiem.. tie cisla akoby boli uhly no menit to nemozem. Ak sa pokusim to zmenit a prepisat niektore cislo tak mi napise chybu kt. je na dalsom screene. (mimochodom som to skusal pozmenit aj priamo v samotnom xml kode stroja no neuspesne)
Na tomto screene je moj stroj s bubnom no len s jednym nastrojom, simulacie su funkcne no 2 nastroje som este ani neskusal, pravdepodobne by som musel trosku pozmenit strukturu bubna a spravit to len klasicky akoby tam bubon nebol.
No chcem aby sa pri vymene nastroja bubon normalne natocil na druhy nastroj.
Na pravo je vidiet ze som pouzil inu strukturu s pouzitim TRAx .. a vsetko podla manualu ktory je napr. tu http://www.scribd.com/maximusm_11/d/554 ... ualization na strane 137
Za pripadne napady vam budem velmi povdacny, je to posledny problem ktory ma trapi a nema mi s tym kto pomoct. Ja osobne tiez nie som v tejto oblasti macher ale v podstate zaciatocnik no rychlo sa ucim.