




Doplnil jsem foto do prvního příspěvku, kliknutím na něj bude nepatrně větší. Vím, že chybí nějaký kus na vřeteníku. Kleštiny by se daly nějaké sehnat. Světlost průchodu vřetena je 22,2něco mm. Nemám to pinktlich poměřenoEngineer píše:Páka je kleštinové upínání, pokud nemáš kleštiny tak to nevyužiješ. Pod vřeteníkem bývalo ovládání reduktoru otáček ale ne každý soustruh to má. Chtělo by to případně detailnější foto.
Ano, kleština se dává do vřetene v místě universálky, ale bohužel Ti neřeknu konkrétně jak. Je totiž několik systémů upínání kde se buď kleština zatahuje dovnitř a nebo naopak tlačí ven proti speciální převlečné matici. Tady to sice vypadá spíš na ten systém vtahování dovnitř, ale není to kompletní takže se to těžko určí přesně....Lesozem píše:Díky moc. Ještě jsem se chtěl zeptat na funkci páky.. Ve vřetenu, tam, kde bývá univerzálka, je do nějakého unašeče vložena kleština ovládaná (utažení - povolení) pohybem páky na vřeteni? Nebo se kleštiny dávaly z té strany páky? .. a za chodu vřetena.
Na ..Lathes..co.uk. jsem často, našel jsem také stránky s katalogy Lorchů, ale nejsem v angl. natož v deutsche moc vzdělán
Ano.Engineer píše:Ano, kleština se dává do vřetene v místě universálky, ale bohužel Ti neřeknu konkrétně jak. Je totiž několik systémů upínání kde se buď kleština zatahuje dovnitř a nebo naopak tlačí ven proti speciální převlečné matici. Tady to sice vypadá spíš na ten systém vtahování dovnitř, ale není to kompletní takže se to těžko určí přesně....
Páka tedy buď zatahuje nebo tlačí.
Kód: Vybrat vše
http://www.s1p.de/05_w/wzg/wzge/Kataloge/LL_2/fr_LL_2.html