


tyhle pouzdra znám,ale neprodávají to nikde poblíž,takže když je třeba,pouzdro si udělám.Je to rychlejší,než pro něj jet,nebo ho objednávat..b3nd3r píše: ↑13. 9. 2021, 6:46 Na opravu hridele pod gufero se mi osvedcili opravna hridelova pouzdra ( https://www.technicke-soucasti.cz/tesne ... a-pouzdra/ - ale prodavaji to vsude kde maji loziska a gufera) Je to kaleny krouzek o toustce steny asi 0,3mm. Naklepnes ho na poskozenou hridel a mas novy hladky povrch. Opravoval jsem s tim hridel motoru z WAPky, kam se dostala voda a hridel pod guferem mela dulkovou korozi a vyjetou drazku. Ted to zas krasne tesni (vedle motoru je skrin plna oleje)
Nesnáším diletantství z musu-lidi jsou stále stejně hloupí,vymejšlejí vymyšlené,místo aby si o tom něco přečetli,nebo našli celej stroj na šroťáku..tohle už tu přece dávno bylo,je to systém Bilgram,používalo se to na kuželová kola( hoblovky Lorenz,umí to i rovnozubé kolo).Ty mašiny se dělaly už před sto lety,ze kdy je ten nápad nevím....QNX píše: ↑14. 8. 2021, 9:11 Jo, našli jsme stejný mechanismusA ještě tohle, to budí větší důvěru, než lanko:
https://www.youtube.com/watch?v=7De17gyX2sU
Jen už je to matematicko-mechanicky špatně![]()
A sakra,tušil jsem ,že to nebude novinka..Sancho Panza píše: ↑16. 9. 2021, 11:05 Z roku 1884![]()
Btw, stará verze MAAGu to má taky tak - planžety. U novější už jsou kola - aby se nemusel složitě měnit valivý segment (buben)