Dotaz na výrobu na CNC za peníze

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Odpovědět
Pátrač
Kontaktovat uživatele:

24. 7. 2012, 11:00

Hojda kluci. Jsem tu naprostej nováček. Po pravdě ani jsem se sem nepřihlašoval kvůli stavbě CNC mašiny nebo info o ní. Dílnu sice mám a frézka by se mi doma šikla ale není čas a ani moc peněz momentálně na takový projekty. Chtěl jsem se ale zeptat zda by si někdo nechtěl přivydělat nějaký love. Oč jde? Sháním někoho kdo má doma ať už vyrobenou nebo koupenou a upravenou 3D frézu pro gravírování.
Neb profi firmy mi na moje dotazy ani neodpovídají. Potřebuju udělat (postupně během třeba roku) cca 71kusů matric pro odlitky. Jedná se o něco podobného jako medaile. Velikost cca od 13/13mm po 60/60mm tloušťka cca 5mm. Je to oboustranně plastické. Typ materiálu je mi defakto jedno. Ideální by byl asi dural ( hliník) či něco podobné struktury. Bude to sloužit jako matrice pro výrobu forem. Jde ale o relativně jemné detaily. Pokud by jste někdo měli zájem se na takový taškařici podílet budu rád. Co se týče platby. Pokud budete levnější než nabízené ofiko firmy tak jsem ochoten akceptovat jakoukoliv cenu :) D9ky za jakýkoliv návrhy nápady.
mmj vzal bych to i jako oficiální zakázku pokud se někdo z Vás pohybuje u 3Dgravírovacích fréz.
PAKO.ll
Kontaktovat uživatele:

24. 7. 2012, 11:17

Neb profi firmy mi na moje dotazy ani neodpovídají.
Pokud budete levnější než nabízené ofiko firmy...

Jsi kreativní obchodník. :D
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Pátrač
Kontaktovat uživatele:

24. 7. 2012, 11:21

No tak počítám že na domluvu tu to vyjde levněji než u profi firmy... A jak jsem psal jde mi o to že to nemusí být z Oceli ale třeba dural plast.. mosaz nevím co by bylo na tohle kvůli obrobitelnosti nejlepší :) Materiál jsem schopný dodat.