tak jsem dneska ze zbytků udělal upínky a prubnul
Co jste dneska bastlili? Vytvareli....
Ahoj kluci
Oprava traktůrku pokračuje
Dnes jsem dodělal načisto pravou stranu zítra bych chtěl dodělat levou stranu , jestli tedy seženu někoho, kdo mi pomůže
Přehodnotil jsem to a vymontoval nové šrouby M12x1,25 pevnost 12,9 (několik závitu nebylo úplně ok)
Převrtal jsem do bloku ten závit M12 vrtákem 12,3 a vyříznul závit M14x1,5 a dal všude šrouby 10,9 tyto mam vyzkoušeno sice blbě , ale odvrtám . Ty 12,9 bych , kdyby praskly ,asi z bloku těžko odvrtal
Musel jsem tedy i zvětšit díry v masivu železe v podvázaní , kde těchto 6nových šroubů M14 prochází skrz plocháče do bloku někde měl plocháč i sílu 30mm
Vytáhl jsem ze skříně mojí DDR žlutou vrtačku na MK3 a přímo na traktůrku jsem tyto díry prevrtal jako nic na otvor 15mm .Je to neskutečna síla . Jeden držel nasazenou metrovou trubku na rukojeť vrtačky a já vrtal
Oprava traktůrku pokračuje
Dnes jsem dodělal načisto pravou stranu zítra bych chtěl dodělat levou stranu , jestli tedy seženu někoho, kdo mi pomůže
Přehodnotil jsem to a vymontoval nové šrouby M12x1,25 pevnost 12,9 (několik závitu nebylo úplně ok)
Převrtal jsem do bloku ten závit M12 vrtákem 12,3 a vyříznul závit M14x1,5 a dal všude šrouby 10,9 tyto mam vyzkoušeno sice blbě , ale odvrtám . Ty 12,9 bych , kdyby praskly ,asi z bloku těžko odvrtal
Musel jsem tedy i zvětšit díry v masivu železe v podvázaní , kde těchto 6nových šroubů M14 prochází skrz plocháče do bloku někde měl plocháč i sílu 30mm
Vytáhl jsem ze skříně mojí DDR žlutou vrtačku na MK3 a přímo na traktůrku jsem tyto díry prevrtal jako nic na otvor 15mm .Je to neskutečna síla . Jeden držel nasazenou metrovou trubku na rukojeť vrtačky a já vrtal
SCHAUBLIN 53,GACK K15,GACK H185,Weiler,Condor 81, RB40, Avia fnc 25, a další
Občas mi sem zajede kámoš s Volvem - má na tom Epsilonku. Dvě tuny s tím tak nějak dá. Nedávno jsme jí sundavali (ruku) z druhého Volva. Tak to celé zvednul, jen ty zarostlý svorníky byly paráda.
Věčně mu na tom dělám nějaký svítítka a blikátka. Kamioňáci jsou na to ujetý. Teď dělá novej oplen. Trochu ho nastavoval, aby se mu tam toho vešlo víc - resp. Ten sortiment co vozí, aby se mu vešel. Dodělávali se nějaký klanice, podlaha, celý obrousit a nalakovat.
Nějak není problém v téhle velikosti ani pískování, ale všechno musí dolů a to je problém. Tu pískovačku jen pro zajímavost projektoval kamarád, co tuhle dílnu. Je to hala 50x20 metrů. Důlní vozíky pro posun do boxu. Nad tím myslím 10t mosťák. Korečkový dopravník na písek a jeho čistění atd. Padá to roštem do šachty a tam to nabírá ten dopravník a valí do násypky.
Jen tam teda nechceš úplně dělat...
jen par dotazu k tomu frezovani plechu. pokud chci podle reznejch podminek jit do plechu a mam vysokorychlostni vreteno, tak cim vice britu a mensi prumer tim lepe ? podle dostupnosti asi 2 brit d1-2mm slot carbid, protoze otacky. a jak to bylo upnuty ? idelane podlepit treba silnejsim hlinikem s presahem a za ten to poradne upnout, pak by treba ty zvuky nebyly tak hrozny ?
na fotkach je jednobrit v pidi vreteni prumer jako "krava" ?
. obcas me frezovani do zeleza/plechu napadne a v kalkulacce reznejch podminek (sw. cutting speeds) to pri malejch prumerech s carbidem neni kupodivu zakazany. ale opravdu max tech d2mm.
t.
t.
