
Co jste dneska bastlili?
Mě to za pokus stálo a že budu ve finále šikovnější, taky asi neni úplně k zahození
Malinko zklamanej jsem, to zase jo, ale žádná tragédie.

mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Jak už bylo naznačeno, pro tu tlumivku potřebuješ mnohem větší jádro.
Přinejmenším to největší, jaké dokážeš sehnat.
Dala by se zkusit spojená čtyři E-jádra z trafa z mikrovlnek, ale i to by nejspíš bylo málo.
Koupím hliníkové profily délky cca 60cm, nabízím 90,-Kč/kg.
To by málo nebylo, ale bylo by to větší, než samotná "svářečka"

Některým svářečkám pomohla např. takováto tlumivka, lépe fungující Parkside PISG modely v sobě také mají podobně titěrné (resp. ještě mnohem titěrnější) tlumivky, někdo píše, že mu pomohla přidaná indukčnost delších svářecích kabelů.. Zjevně záleží na dalších aspektech, které u té mojí svářečky bohužel byly proti, ale to jsem nevěděl, dokud jsem to nezkusil.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
-
- Příspěvky: 83
- Registrován: 23. 12. 2023, 4:38
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, už to maká. Vypadá, že to funguje. Musím tedy opravdu malými otáčkami ,což asi není úplně ideální. Na barvu je otisk pěkný. Ventily těsní. Mám prosbu o radu , kolik můžu u hydroštelu zapustit ten ventil oproti orig. výšce,aby to jestě pobraly. Prosím a děkujitestone píše: ↑20. 6. 2024, 10:55 pěkný, vyhrál sis
....
tipuju to na unašeč Serdi na opracování sedel ventilů na klasický mašině
je to slepá ulička
skončíš na praktické nemožnosti srovnat skutečnou osu vodítka s osou vřetene, roli hraje poloha a úhlová odchylka daná deformací odlitku a nesouosostí díry a povrchu vodítka
opracovaný povrch sedla bude mít činnou plochu o pár stovek jinde než potom ventil a nebude to těsnit
servis4sp,WKV63,HJ8,SV18,R5,BPH20na,1U,Sip3EE,Theil 132,FN40,FVT3CNC,GH450,KU250
funguje ti to proto, že je to nekomplikovaný případmachine works píše: ↑28. 6. 2024, 6:35Ahoj, už to maká. Vypadá, že to funguje. Musím tedy opravdu malými otáčkami ,což asi není úplně ideální. Na barvu je otisk pěkný. Ventily těsní. Mám prosbu o radu , kolik můžu u hydroštelu zapustit ten ventil oproti orig. výšce,aby to jestě pobraly. Prosím a děkujitestone píše: ↑20. 6. 2024, 10:55 pěkný, vyhrál sis
....
tipuju to na unašeč Serdi na opracování sedel ventilů na klasický mašině
je to slepá ulička
skončíš na praktické nemožnosti srovnat skutečnou osu vodítka s osou vřetene, roli hraje poloha a úhlová odchylka daná deformací odlitku a nesouosostí díry a povrchu vodítka
opracovaný povrch sedla bude mít činnou plochu o pár stovek jinde než potom ventil a nebude to těsnit
hlava s ventily kolmo na dosedací plochu, podle otisku těsnění neuvařená, asi s původními vodítky v dobrém stavu
ve výrobě ta vodítka načisto struží až po zalisování, proto mají osu kolmo na plochu v obou rovinách
sranda nastane po výměně vodítek nebo až ta hlava bude uvařená, zkroucená
.....
s hydroštely ti moc neporadím
obecně to obvykle nižší jednotky desetin mm snese (součet úbytků na sedlu a ventilu po obroušení)
exaktní data nejsou dostupná nebo nevím kde
pozor
zdvihátka z druhovýroby jsou co kus to originál
poslední dobou speciálně od věhlasné značky INA by Schaeffer - ale možná to byla jen nepovedená serie nebo fake
jistota je po montáži zkontrolovat jestli má zdvihátko vůli aby mělo co vymezovat
oser
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Zase přidám jeden zámeček. Výrobně jsem se snažil o jednoduchost. Největší problém jsem měl s pružinou. Kartušovým hořákem jsem se nechytal, pomohl kamarád s autogenem.
K jednomu zámku jsem ještě dělal klíč.
K jednomu zámku jsem ještě dělal klíč.
j.p.m
Já vím že jsou ošklivé, ale pro zákazníka jsem dělal i předchozí zámky. Jako vzor tam byl právě takový klíč a zákazník chce mít všechny klíče u skříněk stejné. No, náš zákazník, náš pán.
j.p.m
Sběrač špon od vrtačky.
Mám sice "magnetickou tyč" ale toto je ideální pro běžné vrtání.
Na místě to taky drží hrana magnetu.
Když se špony chytnou nahoře, tak odklopím víčko a je vše dole.
Vše jde rychle vyndat.
Blbost co ale potěšilo mne to
Mám sice "magnetickou tyč" ale toto je ideální pro běžné vrtání.
Na místě to taky drží hrana magnetu.
Když se špony chytnou nahoře, tak odklopím víčko a je vše dole.
Vše jde rychle vyndat.
Blbost co ale potěšilo mne to

-
- Příspěvky: 83
- Registrován: 23. 12. 2023, 4:38
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj ,moc diky za reakci. Jojo je to nekomplikované ,vodítka jsem ale měnil a stružil je ,až po nalisování. Výfukové ventily měly skoro 0.2 vůli ve vodítku , sací byly kolem desetiny ,ale když už to dělám, tak jsem to vyměnil komplet. Mělo to 400 nalítáno je to mladýho bmw f30 2.0d N47C. Měl svojí makovici a přitáhl to domů, najel asi 1000km a kleklo to na klicetestone píše: ↑30. 6. 2024, 12:41funguje ti to proto, že je to nekomplikovaný případmachine works píše: ↑28. 6. 2024, 6:35Ahoj, už to maká. Vypadá, že to funguje. Musím tedy opravdu malými otáčkami ,což asi není úplně ideální. Na barvu je otisk pěkný. Ventily těsní. Mám prosbu o radu , kolik můžu u hydroštelu zapustit ten ventil oproti orig. výšce,aby to jestě pobraly. Prosím a děkujitestone píše: ↑20. 6. 2024, 10:55 pěkný, vyhrál sis
....
tipuju to na unašeč Serdi na opracování sedel ventilů na klasický mašině
je to slepá ulička
skončíš na praktické nemožnosti srovnat skutečnou osu vodítka s osou vřetene, roli hraje poloha a úhlová odchylka daná deformací odlitku a nesouosostí díry a povrchu vodítka
opracovaný povrch sedla bude mít činnou plochu o pár stovek jinde než potom ventil a nebude to těsnit
hlava s ventily kolmo na dosedací plochu, podle otisku těsnění neuvařená, asi s původními vodítky v dobrém stavu
ve výrobě ta vodítka načisto struží až po zalisování, proto mají osu kolmo na plochu v obou rovinách
sranda nastane po výměně vodítek nebo až ta hlava bude uvařená, zkroucená
.....
s hydroštely ti moc neporadím
obecně to obvykle nižší jednotky desetin mm snese (součet úbytků na sedlu a ventilu po obroušení)
exaktní data nejsou dostupná nebo nevím kde
pozor
zdvihátka z druhovýroby jsou co kus to originál
poslední dobou speciálně od věhlasné značky INA by Schaeffer - ale možná to byla jen nepovedená serie nebo fake
jistota je po montáži zkontrolovat jestli má zdvihátko vůli aby mělo co vymezovat
oser
Stím ,že to po složení změřím počítám to je jasné
servis4sp,WKV63,HJ8,SV18,R5,BPH20na,1U,Sip3EE,Theil 132,FN40,FVT3CNC,GH450,KU250