Motory pro elektromobil/elektomotocykl

Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3744
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

26. 7. 2013, 10:21

marikano píše:............
Je škoda že se nerozvine nějaký standart baterií co se rozměrů a kontaktů týče na kterém by se automobilky shodli. Pak by se mohli prostě kupovat baterky na "benzínce". Pěkně by člověk dojel k pumpě řekl by jednu pětistovku. Vyndali by mu jeho vybitou vrazily nabitou a jel by dál bylo by to naprosto bezproblémové dobíjení jako si koupit benzín. Než nějak stojany se zásuvkou kde pak musím hodinu čekat než se to alespon trochu nabije když zrovna pospíchám. Takhle ztrácí elektromobil trochu z té mobility.
Tohle je ale tak nějak už dávno vymyšlené, v cca 46min. http://www.youtube.com/watch?v=fp9t0oI0oww" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5060
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

28. 7. 2013, 8:27

Pokud vím tak ten projekt s vyměnitelnejma bateriema zkusili rozjet tuším v Izraeli a zkrachovali. Stačí jen to, že se výrobci aut nebyli schopný dohodnout na jednom standardu pro nabijecí konektor...
Dokud nebudou lepší baterie je to stejně jedno, i když v americe to asi teslákům jde..
Elektromobil neni o tom ušetřit ale být jiný ( a možná potažmo se holedbat že je ekologický). Možná rozumnější argument je ten, že člověk může být více samostatný ( nebýt nutný kupovat ropu od arabů). Toho danění bych se nebál ropa se bude prodávat pořád navíc např v roce 2009 byl podíl spotřební daně ( tedy phm, chlast, cigára atd.) cca 10% do státního rozpočtu.
Jo Sir Sinclair to měl pěkné ale to nebylo auto :D , pravda je že hodně dlouho jsem si chtěl udělat starého bavoráka ( isetta) nebo messerschmitta( třeba KR200) na elektriku, bohužel cena těchto veteránů je velká a asi by mi bylo líto je takhle zmršit. Já osobně o elektroautomobilu uvažuju ( počítám cca do 3 let). Ted mě docela zajímá ten nový bavorák tak uvidíme co bude. Já ho chci protože ten pocit z jízdy je absolutně někde jinde, je to o zážitku z jízdy a ne jen o tom nějak přepravit svejch 80kg ( na což samozřejmně potřebuju 1-2 tuny železa :D ) z bodu A do bodu B.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Machi
Příspěvky: 113
Registrován: 14. 6. 2013, 9:21

12. 8. 2013, 9:03

kutil_tim píše:
Machi píše:cadilac flatwood motor 7,1L V8 200 Hp rv.78 spotřeba 14L 81 oktanového benzínu na 95 jezdil za 11L ten zvuk a to zrychlení stojí zato.
Ticho stojí zato .tím pádem elektroauta.
Přeju ti takového spoluobčana bez tlumičů který zvuky které stojí zato miluje a tůruje co 10 minut pod okny.
měl naprosto sériový výfuk. jenom si tak pobrukovalo. Mám takového spoluobčana felicie kombi 1,9D shilý výfuk neříkám nic lidi by měli mít pochopení. ne každý si může dovolit servis aby měl auto 101% v rychtiku. ten výfuk není při jízdě tak potřebný jako brzdy
Od vize přes návrh po odlitek
MakerBot Z18, Předělávka SVPS2 CNC.
Machi
Příspěvky: 113
Registrován: 14. 6. 2013, 9:21

12. 8. 2013, 9:04

kutil_tim píše:
Machi píše:cadilac flatwood motor 7,1L V8 200 Hp rv.78 spotřeba 14L 81 oktanového benzínu na 95 jezdil za 11L ten zvuk a to zrychlení stojí zato.
Ticho stojí zato .tím pádem elektroauta.
Přeju ti takového spoluobčana bez tlumičů který zvuky které stojí zato miluje a tůruje co 10 minut pod okny.
měl naprosto sériový výfuk. jenom si tak pobrukovalo. Mám takového spoluobčana felicie kombi 1,9D shilý výfuk neříkám nic lidi by měli mít pochopení. ne každý si může dovolit servis aby měl auto 101% v rychtiku. ten výfuk není při jízdě tak potřebný jako brzdy
Od vize přes návrh po odlitek
MakerBot Z18, Předělávka SVPS2 CNC.
Odpovědět

Zpět na „Krokové motory“