nepřevedl by jste mi někdo tohle logo do dxfka, jsem si nějak odinstalil corella a už na to asi nic nemám, případně nějakej free soft?
děkuji
převod jpg do dxf
děkuji, nicméně nevím jestli je chyba u mě nebo u Tebe.. já tam vidím jen nějakej nápis s cestou k souboru..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
tak na tohle se mi nejvíce osvědčil INKSCAPE je i v češtině je free a je naprosto jednoduchý , řežu na plotru a to co padalo z corelu bylo naprosto nepoužitelné , jelo to trhaně a některé cesty to projíždělo víckrát, z inkscape je to v pohodě
jj, inkscape muzu jen doporucit. Prevest na krivky a pak primerene zjednodusit (tolerance zjednoduseni se meni v globalnim nastaveni). Nedavno jsem takto resil prekresleni tvaru zakladny vyrobku ze scanu a slo to paradne.packa píše:tak na tohle se mi nejvíce osvědčil INKSCAPE je i v češtině je free a je naprosto jednoduchý , řežu na plotru a to co padalo z corelu bylo naprosto nepoužitelné , jelo to trhaně a některé cesty to projíždělo víckrát, z inkscape je to v pohodě
Bendzo píše:ked som skusal s toho spravit krivky cez illustrator, tak to bolo dost mizerne, tak som zhodnotil ze rychlejsie to bude prekrelist
Staci to takto?
to si dělal ručně? tomu jsem se právě chtěl vyhnout.. jako je to vpohodě.. na to naše hraní to stačí.. děkuji
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Nemas zac 
Taketo pravidelne tvary su celkom vdacne na kreslenie, ja som spravil rucne podla predlohy len jednu krivku (polku listu) a ta sa tam opakuje 8x cize cele to trvalo asi 2 minuty a vo vysledku je to dokonale symetricke ale ked som to robil cez soft, tak tam bolo dost nedokonalosti, ktore su vyrazne ked ma ist o symetricky tvar.
Taketo pravidelne tvary su celkom vdacne na kreslenie, ja som spravil rucne podla predlohy len jednu krivku (polku listu) a ta sa tam opakuje 8x cize cele to trvalo asi 2 minuty a vo vysledku je to dokonale symetricke ale ked som to robil cez soft, tak tam bolo dost nedokonalosti, ktore su vyrazne ked ma ist o symetricky tvar.
to mě je jasný že je to zezrcadlený, jen mě šlo o to jak jsi kreslil tu první část
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
pardon, trochu mi trvalo kym som sa dostal na forum cez PC, pisanie cez telefon som uz vzdal.
Ta prva cast je urobena cez krivku, v solide a snad aj v inych SW sa to vola spline. Hodil som si ten obrazok do skice a obkreslil tu krivku priamo na ten obrazok. Trochu problem bol len s exportom, v solide treba ten utvar aj vytvorit (vy-extrudovat), ked sa exportuje priamo zo skice, tak sa tie spline zmenia na polyline (zostanu len zachytne body zo spilne a medzi nimi rovne usecky), ale po extrudovani to ide exportnut z toho modelu a nie zo skice normalne.
Ta prva cast je urobena cez krivku, v solide a snad aj v inych SW sa to vola spline. Hodil som si ten obrazok do skice a obkreslil tu krivku priamo na ten obrazok. Trochu problem bol len s exportom, v solide treba ten utvar aj vytvorit (vy-extrudovat), ked sa exportuje priamo zo skice, tak sa tie spline zmenia na polyline (zostanu len zachytne body zo spilne a medzi nimi rovne usecky), ale po extrudovani to ide exportnut z toho modelu a nie zo skice normalne.