převod jpg do dxf

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Odpovědět
RaS
Příspěvky: 8590
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

8. 8. 2013, 3:50

OSSA.JPG
OSSA.JPG (6.89 KiB) Zobrazeno 5688 x
nepřevedl by jste mi někdo tohle logo do dxfka, jsem si nějak odinstalil corella a už na to asi nic nemám, případně nějakej free soft?
děkuji
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
sco_27
Příspěvky: 329
Registrován: 20. 4. 2013, 9:10
Bydliště: Partizánske

8. 8. 2013, 4:07

Ahoj,
Snáď pomôže, ak by niečo napíš.
Přílohy
OSSA.dxf
(46.95 KiB) Staženo 308 x
RaS
Příspěvky: 8590
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

8. 8. 2013, 4:10

děkuji, nicméně nevím jestli je chyba u mě nebo u Tebe.. já tam vidím jen nějakej nápis s cestou k souboru..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
sco_27
Příspěvky: 329
Registrován: 20. 4. 2013, 9:10
Bydliště: Partizánske

8. 8. 2013, 4:33

Hm, tak to sa ospravedlňujem. Neviem však čo je s tým, mne to ide otvoriť normálne. :roll:
Bendzo
Příspěvky: 61
Registrován: 30. 1. 2010, 5:10
Bydliště: Bratislava

8. 8. 2013, 5:02

ked som skusal s toho spravit krivky cez illustrator, tak to bolo dost mizerne, tak som zhodnotil ze rychlejsie to bude prekrelist :)
Staci to takto?
Přílohy
OSSA.DXF
(71.34 KiB) Staženo 251 x
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

8. 8. 2013, 5:15

tak na tohle se mi nejvíce osvědčil INKSCAPE je i v češtině je free a je naprosto jednoduchý , řežu na plotru a to co padalo z corelu bylo naprosto nepoužitelné , jelo to trhaně a některé cesty to projíždělo víckrát, z inkscape je to v pohodě
ledvinap
Příspěvky: 792
Registrován: 8. 11. 2009, 4:40
Bydliště: Plzen

8. 8. 2013, 6:42

packa píše:tak na tohle se mi nejvíce osvědčil INKSCAPE je i v češtině je free a je naprosto jednoduchý , řežu na plotru a to co padalo z corelu bylo naprosto nepoužitelné , jelo to trhaně a některé cesty to projíždělo víckrát, z inkscape je to v pohodě
jj, inkscape muzu jen doporucit. Prevest na krivky a pak primerene zjednodusit (tolerance zjednoduseni se meni v globalnim nastaveni). Nedavno jsem takto resil prekresleni tvaru zakladny vyrobku ze scanu a slo to paradne.
RaS
Příspěvky: 8590
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

8. 8. 2013, 7:22

Bendzo píše:ked som skusal s toho spravit krivky cez illustrator, tak to bolo dost mizerne, tak som zhodnotil ze rychlejsie to bude prekrelist :)
Staci to takto?

to si dělal ručně? tomu jsem se právě chtěl vyhnout.. jako je to vpohodě.. na to naše hraní to stačí.. děkuji
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Bendzo
Příspěvky: 61
Registrován: 30. 1. 2010, 5:10
Bydliště: Bratislava

15. 8. 2013, 2:43

Nemas zac ;)
Taketo pravidelne tvary su celkom vdacne na kreslenie, ja som spravil rucne podla predlohy len jednu krivku (polku listu) a ta sa tam opakuje 8x cize cele to trvalo asi 2 minuty a vo vysledku je to dokonale symetricke ale ked som to robil cez soft, tak tam bolo dost nedokonalosti, ktore su vyrazne ked ma ist o symetricky tvar.
RaS
Příspěvky: 8590
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

15. 8. 2013, 3:43

to mě je jasný že je to zezrcadlený, jen mě šlo o to jak jsi kreslil tu první část
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Bendzo
Příspěvky: 61
Registrován: 30. 1. 2010, 5:10
Bydliště: Bratislava

1. 9. 2013, 1:57

pardon, trochu mi trvalo kym som sa dostal na forum cez PC, pisanie cez telefon som uz vzdal.
Ta prva cast je urobena cez krivku, v solide a snad aj v inych SW sa to vola spline. Hodil som si ten obrazok do skice a obkreslil tu krivku priamo na ten obrazok. Trochu problem bol len s exportom, v solide treba ten utvar aj vytvorit (vy-extrudovat), ked sa exportuje priamo zo skice, tak sa tie spline zmenia na polyline (zostanu len zachytne body zo spilne a medzi nimi rovne usecky), ale po extrudovani to ide exportnut z toho modelu a nie zo skice normalne.
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“