tady spíš zlámat ruce těm, kdo ty výkresy tvoří.lubos píše:OT:
Ten výkres je docela dobre, přál bych ti vidět soubory v dxfku co mi nosí lidi z architektůry. To bych toho kdo je to učí vzal a rozkousal.
Je to tak 50:50, lektor se může snažit jak chce, ale student si to přebere po svém a pak to (přemýšlim o vhodném slově)...
(Zkurví, posere, dojebe, stejně to nikdy nezvládne, výstupy na hovno pokaždé....)
ono házet všechno na školství, učitele a lektory dost dobře nejde, jak jsem psal, je to fakt 50:50.
Jako lektor v oboru IT jsem pracoval dostatečně dlouho, bohužel když dostaneš blba/blbku, tak ti řekne... njn, ale já dotěď dělal/dělala na Apple a PC myš má dvě tlačítka... co s tím...
takže buď "na to hodíš loď", a nebo jí vysvětlíš, že PC <> Apple.
jenže tím zase "zatlučeš" hodinu, kde bys mohl vysvětlovat další věci a postupy ostatním...
(tím se současného školství nezastávám, je opravdu bídné), a to je hodně slušné slovo