Napojení řemenu T2.5

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
milou
Příspěvky: 274
Registrován: 24. 5. 2012, 2:56

1. 4. 2015, 5:55

Osa Z se sice při tisku vrstvy nepohybuje ,ale když bude nekde uprostřed , tak přejezdy os X ,a Y na tom rámu rozhýbají závitovky . Vyzkoušeno . A při přejezdech 160 mm/s a akcelerací 3500 z toho bude tatramatka rodeo .

Odpověď z timy zní : Bohužel nejsme schopni takto dlouhý řemen spojit . ( když umí krátký spojit , tak nechápu proč ne dlouhý )

Udělám to s čtyřmi motory . to bude asi nejlepší .
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

1. 4. 2015, 6:16

a proč to nespřáhneš třema řemenama ? z jedné matky na druhou z ní natřetí a z ní na čtvrtou , mezi vždy jednu napínací rolnu a na jedno místo místo rolny motor ??????????????????
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

1. 4. 2015, 6:58

Pouč mě, ať neumřu blbej. V čem je rozdíl?
Chápu to správně, že ti celý ten vozik s extruderem visí jen na těch 4 závitových tyčích? To nemá žádné vedení, nejezdí to po nějakých hladkých vodicích tyčích?
A v čem je rozdíl jestli pomalu točíš těmi závitovkami, nebo jestli zavitovky stojí a ty točíš maticemi? Rotační matice má smysl u rychlých pojezdů, ale tady se ta osa Z hýbe šnečím tempem.
A pokud nejslabší místem jsou ty tenké závitovky a nic jiného to nevede, tak přece se to bude úplně stejně třepat i když budou závitovky stát a budou se točit matice.
Nehledě na to, že když jsou ty závitovku tenké, tak proč tam nedáš silnější? Rozdál v ceně bude proti tomu řemenu naprosto zanedbatelný, a případné větší stoupání tlustších závitovek snad taky nevadí.
Samozřejmě je možné, že jsem to celé nepochopil a konstrukce bude úplně jiná, proto bych se to rád dozvěděl.
Díky.
milou
Příspěvky: 274
Registrován: 24. 5. 2012, 2:56

1. 4. 2015, 7:34

vnitřní rám bude na závitovkách jen vyset . vodit po profilech ho budou v každém rohu dvě ložiska 623 schované v rohových spojovacích kostkách , ve kterých budou i rotační matice . Zítra hodím fotky kostek , a profilů .

Co se týká spřažení matic 4. řemeny , tak to by bylo super , ale i tak potřebuju řemen v délce odhadem 1500 mm . ani ten jsem nesehnal . To by mezi každou maticí musely být tři řemeny . A kladky . Uvnitř toho profilu je místo jen na řemen .
milou
Příspěvky: 274
Registrován: 24. 5. 2012, 2:56

2. 4. 2015, 4:45

DSCF0181 (Kopírovat).JPG
DSCF0183 (Kopírovat).JPG
DSCF0187 (Kopírovat).JPG
DSCF0194 (Kopírovat).JPG
DSCF0199 (Kopírovat).JPG
DSCF0176 (Kopírovat).JPG
Tak jsem o tom přemýšlel , a napadlo mně to udělat systémem , jakým se např. ladili staré rádia s analogovým ukazatelem frekvence . Tedy natažené ocelové lanko řekněme 1 mm kolem každé matice omotané třeba 4 x .
V příloze dávám pár fotek ze spojení profilů , a spojení rámu osy Z s nosičem rotačních matic s ložisky .
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“