Osa Z se sice při tisku vrstvy nepohybuje ,ale když bude nekde uprostřed , tak přejezdy os X ,a Y na tom rámu rozhýbají závitovky . Vyzkoušeno . A při přejezdech 160 mm/s a akcelerací 3500 z toho bude tatramatka rodeo .
Odpověď z timy zní : Bohužel nejsme schopni takto dlouhý řemen spojit . ( když umí krátký spojit , tak nechápu proč ne dlouhý )
Udělám to s čtyřmi motory . to bude asi nejlepší .
Napojení řemenu T2.5
Pouč mě, ať neumřu blbej. V čem je rozdíl?
Chápu to správně, že ti celý ten vozik s extruderem visí jen na těch 4 závitových tyčích? To nemá žádné vedení, nejezdí to po nějakých hladkých vodicích tyčích?
A v čem je rozdíl jestli pomalu točíš těmi závitovkami, nebo jestli zavitovky stojí a ty točíš maticemi? Rotační matice má smysl u rychlých pojezdů, ale tady se ta osa Z hýbe šnečím tempem.
A pokud nejslabší místem jsou ty tenké závitovky a nic jiného to nevede, tak přece se to bude úplně stejně třepat i když budou závitovky stát a budou se točit matice.
Nehledě na to, že když jsou ty závitovku tenké, tak proč tam nedáš silnější? Rozdál v ceně bude proti tomu řemenu naprosto zanedbatelný, a případné větší stoupání tlustších závitovek snad taky nevadí.
Samozřejmě je možné, že jsem to celé nepochopil a konstrukce bude úplně jiná, proto bych se to rád dozvěděl.
Díky.
Chápu to správně, že ti celý ten vozik s extruderem visí jen na těch 4 závitových tyčích? To nemá žádné vedení, nejezdí to po nějakých hladkých vodicích tyčích?
A v čem je rozdíl jestli pomalu točíš těmi závitovkami, nebo jestli zavitovky stojí a ty točíš maticemi? Rotační matice má smysl u rychlých pojezdů, ale tady se ta osa Z hýbe šnečím tempem.
A pokud nejslabší místem jsou ty tenké závitovky a nic jiného to nevede, tak přece se to bude úplně stejně třepat i když budou závitovky stát a budou se točit matice.
Nehledě na to, že když jsou ty závitovku tenké, tak proč tam nedáš silnější? Rozdál v ceně bude proti tomu řemenu naprosto zanedbatelný, a případné větší stoupání tlustších závitovek snad taky nevadí.
Samozřejmě je možné, že jsem to celé nepochopil a konstrukce bude úplně jiná, proto bych se to rád dozvěděl.
Díky.
vnitřní rám bude na závitovkách jen vyset . vodit po profilech ho budou v každém rohu dvě ložiska 623 schované v rohových spojovacích kostkách , ve kterých budou i rotační matice . Zítra hodím fotky kostek , a profilů .
Co se týká spřažení matic 4. řemeny , tak to by bylo super , ale i tak potřebuju řemen v délce odhadem 1500 mm . ani ten jsem nesehnal . To by mezi každou maticí musely být tři řemeny . A kladky . Uvnitř toho profilu je místo jen na řemen .
Co se týká spřažení matic 4. řemeny , tak to by bylo super , ale i tak potřebuju řemen v délce odhadem 1500 mm . ani ten jsem nesehnal . To by mezi každou maticí musely být tři řemeny . A kladky . Uvnitř toho profilu je místo jen na řemen .
V příloze dávám pár fotek ze spojení profilů , a spojení rámu osy Z s nosičem rotačních matic s ložisky .