Problém je v tom, že nevím jak se řeže závit s brzdou, takže to asi nebudu umět popsat. Pro mne je to "normálně"Nema spojku ani brzdu? A ako na nom potom rezes zavity?

Problém je v tom, že nevím jak se řeže závit s brzdou, takže to asi nebudu umět popsat. Pro mne je to "normálně"Nema spojku ani brzdu? A ako na nom potom rezes zavity?
Nemysli si, že chci být primárně namotán, abych mohl otestovat svoje zapojeníMex píše:Pokud se toho stroje obáváš, tak nebylo by lepší něž řešit nouzové zastavování (až ve chvíli, kdy už tě to nadzvedne nad zem) raději nějaké chytré krytování?
Prevence bývá téměř vždy snažší, účinnější a levnější než řešení následků.
nezbývá než potvrdit, správně fungující dekl na sklíčidle s koncákem (zamezí i spuštění soustruhu s kličkou ve sklíčidle) a kryt na třísky na suportu. bezpodmínečně vhodné ustrojení, žádné volné rukávy, při delších vlasech čepice. a pořád mít na paměti, že stroj je nemyslící hovado, ten co myslí musí u stroje stát.fmodel píše:hoši neblbnětekryt univerzlky jo to se dá ,pojídný dvouvrstvý lepený sklo jako u SM16a taky ,pak už jen dodržovat bezpečnost práce a ustrojení jak je známo ,jestli máš fobii tak léčit nebo změnit zaměstnání.
Zkrátka máš 1000x větší šanci natáhnout ráfi v autě při bouračce než namotání na soustruhu při dodžení bezpečnosti práce.
použít na kryt PMMA (plexisklo) je to nejhorší, co lze vůbec udělat - podstatně horší, než tam nemít nic.T.Andrlik píše:Již od roku cca. 1930 existuje materiál zvanej plexisklo.. Třeba..