CNC by chetar
nepochopil jsem, čím chceš za provozu vtahovat kužel do dutiny
Hydraulikou?
Dovedeš si představit co to udělá, až to bude roztočené na x tisíc otáček a povolí to?
Nebo to vypneš, necháš v tom nástroj za x tisíc a netěsnostmi někde to povolí a vypadne?
navíc to nevyvážíš
Hydraulikou?
Dovedeš si představit co to udělá, až to bude roztočené na x tisíc otáček a povolí to?
Nebo to vypneš, necháš v tom nástroj za x tisíc a netěsnostmi někde to povolí a vypadne?
navíc to nevyvážíš
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
přesně takKratus píše:Pokud jsem to dobře pochopil, tak pružinou. Pouze při výměně nástroje se využije hydrauliky. Ten hydr. válec se za chodu ničeho nedotýká.
uvnitř bude klasická pružina z talířových podložek, předpětí na cca 7kN
jen místo pneumatického pístu bude uvnitř hydraulický dvojitý, který bude tlačit na táhlo pružiny a a na zarážku na hřídeli
takže přes ložiska nepujde žádná síla
pera jsem na obrázku neviděl a popis přehlídnul
napadaj mě dvě chybky
ty hydr. písty se nemají jak vrátit
buď musí být dvoučinné, nebo je musí vracet nějaké pero, ne to co drží nástroj, to by neudělalo vůli - "nedotýkání se" -za provozu
domek (ten co tam není) musí být vcelku, tj. ten válec musí mít vnější pr. menší než je vnější pr. dolních ložisek
napadaj mě dvě chybky
ty hydr. písty se nemají jak vrátit
buď musí být dvoučinné, nebo je musí vracet nějaké pero, ne to co drží nástroj, to by neudělalo vůli - "nedotýkání se" -za provozu
domek (ten co tam není) musí být vcelku, tj. ten válec musí mít vnější pr. menší než je vnější pr. dolních ložisek
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
menší pružiny pak budou píst vracet dolů aby při obrábění nedřel píst o přídržný kroužek na hřídeli.
veškeré detaily tam samozřejmě nejsou zakresleny, nechce se mi to zbytečně detailovat když všechno co tady vymyslím je hovadina, ale pro mě je lepší vyrobit to co jsem tu dal než se drbat s tímhle:
http://www.ott-jakob-asia.com/ckfinder/ ... nits01.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Dá se to řešit jednoduše nějak takto:
Bud jsem nepochopil tvůj nákres a nebo jsi nepochopil funkci k Čemu ti je pist uprostřed který působí na vřeteno když potřebuješ působit silou na ty pružiny uvnitř být tebou tak ne vymyslím kraviny a o kopíruje komerční verzi
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
chlape ty máš dar dělat primitivní věci tak složitě, že tě je na tu konstrukci až škoda..
tohle celé se dá udělat pomocí jednoho jednoduchého ocelového kroužku a plovoucím uložením válce.. ale uznávám že s takovým řešením nebude tolik legrace jako vyrábět dělený píst, těsnit to cpát ho mezi ložiska anějak zajistit, že ta síla kterou vyvolá bude stejná jako ta síla zeshora..

věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
když se oba písty připojí na jeden přívod hydrauliky, tak se síly rovnoměrně rozloží (za předpokladu steného obsahu pístů)
v podstatě stejný princip jako brzdový váleček u bubnové brzdy či kotoučová brzda se dvěma protichůdnýmy válečkamy (omluvte moji češtinu, pokud je to špatně
)
klasické řešení vychází z plovoucího brzdového třmenu (přední náprava)
o všem dumám víc dohloubky a když nevím, dám to sem a zeptám se zkušenějších
v podstatě stejný princip jako brzdový váleček u bubnové brzdy či kotoučová brzda se dvěma protichůdnýmy válečkamy (omluvte moji češtinu, pokud je to špatně

klasické řešení vychází z plovoucího brzdového třmenu (přední náprava)
o všem dumám víc dohloubky a když nevím, dám to sem a zeptám se zkušenějších

ano za předpokladu stejných pístů to bude fungovat, jenže ten vnitřní píst bude relativně malej a tedy i ten venkovní musí být relativně malej a musí ti vyjít potom velkej tlak.. už si to počítal?
nicméně stejně je to kravina komplikovaná..
nicméně stejně je to kravina komplikovaná..

věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU