Jeřáb malý šrot na přestavbu

Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

21. 10. 2015, 4:57

Starý profil „I“ je nahrazen profilem „HE“.
Ve variantě „B“ a nejlépe z pevnější oceli S355.
Ono mi na íčku vadilo sešikmení ploch pro pojezd kočky a jeho určení pro stavbaře .

Cituji ze STUDIE o jeřábech :

Při návrhu průřezu nosníku JD se dnes upřednostňuje profilová ocel a to válcované tyče průřezu HEA a HEB. Tyto průřezy se v současnosti na trhu běžně dodávají z konstrukční oceli S235 o jmenovité hodnotě meze kluzu fy = 235 N/mm2 a pevnosti v tahu fu = 360 N/mm2 a také z oceli S355 o jmenovité hodnotě meze kluzu fy = 355 N/mm2 a pevnosti v tahu fu = 510 N/mm2.
RaS
Příspěvky: 8591
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

21. 10. 2015, 4:58

když už jste u těch jeřábů, není tady někdo kdo by takový jeřábek kvalitně svařil? taky plánuju něco do dílny..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

21. 10. 2015, 5:02

RaS píše:když už jste u těch jeřábů, není tady někdo kdo by takový jeřábek kvalitně svařil? taky plánuju něco do dílny..
Také se přidávám s dotazem :D :P
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7405
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

21. 10. 2015, 5:08

pavlaxy píše:Starý profil „I“ je nahrazen profilem „HE“.
Ve variantě „B“ a nejlépe z pevnější oceli S355.
Ono mi na íčku vadilo sešikmení ploch pro pojezd kočky a jeho určení pro stavbaře .

Cituji ze STUDIE o jeřábech :

Při návrhu průřezu nosníku JD se dnes upřednostňuje profilová ocel a to válcované tyče průřezu HEA a HEB. Tyto průřezy se v současnosti na trhu běžně dodávají z konstrukční oceli S235 o jmenovité hodnotě meze kluzu fy = 235 N/mm2 a pevnosti v tahu fu = 360 N/mm2 a také z oceli S355 o jmenovité hodnotě meze kluzu fy = 355 N/mm2 a pevnosti v tahu fu = 510 N/mm2.
ano, ale nezapomeň na to, že se tam baví o mostových jeřábech do haly s rozpětím třeba 20m a nosností 10t
ta kočička s 2 m vyložením a 250 kg na konci opravdu problém není
nedělej z toho kovbojku
pojezdy na I profilu jsou v provozu v desetitisících případů, koneckonců i ty pojezdový kladky jsou zešikmený.....
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

21. 10. 2015, 5:24

Jasně že ano testone :) souhlasím
Mne jen vyburcovaly ty žirafy a také jsem si zkusila jeden jeřábek na dodávce do 3,5 tuny s paletou cihel na rameni a prohlédla si i otoč - tedy to co za otoč výrobce vydával :mrgreen:
Pro mne i pro majitele "řádného chlapa" to bylo k neotočení a nebyl vůbec spokojený natož když mi řekl cenu ...
Na žirafě jsem měla v servisu dvoumetrákový motor a nic moc .
Klasické BRANO diferenční kladkostroj nebo se šnekem s řetízkem je lepší .
jeřábek.jpg
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7405
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

21. 10. 2015, 5:32

tak si představ to otočné rameno na kombinaci obyčejného radiálního a axiálního ložiska
možná že nějaké 6306 nebo tak něco by axiálně pár set kilo uneslo taky, to je za cca 100,-......
jsem línej hledat katalog
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

21. 10. 2015, 5:37

Ano testone zase souhlasím otoč bude na ložiskách .
Dvě trubky v sobě a nic dalšího ani ta maznička to opravdu nejde .
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7405
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

21. 10. 2015, 5:50

ono by kus broušený chromovaný kulatiny viz třeba
http://www.hydraulics.cz/katalog_hutnih ... pdf#page=8" onclick="window.open(this.href);return false;
v kluzném pouzdře
http://zbozi.arkov.cz/i/97646-ku-0812-b ... metal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taky nadělalo parádu..... :D :D
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5266
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

21. 10. 2015, 6:13

Plne hydraulicke rameno jeste navic s podelnym vysuvem obcas firmy prodavaji. Ceny za jete kramy jsou nekdy ve stovkach tisic, tahle cesta je mam obavu nerealna. Navic na velke pace pri plnem vysuvu budou muset byt v poradne podlaze dost poctive kotvy. Cinska zirafa je myslim bez komentare, kdo zirafu nekdy pouzival tuhle hruzu nemuze nikumu doporucit. Legracni kolecka, hlavni svisle rameno v miste maximalniho namahani sroubovane, parodie. Kamarada neco podobneho malem zabilo. Oni jsou to lehke pocty, nejlevnejsi china zirava vazi 85kg a cesky Belet skoro 300 !! Co by se ti libilo jsou myslim takove ty manipulatory s autimatiko nastavitelnym zavazim. Obcas to prodavaji ze zrusenych vyrob v relaci desitek tis. a nikdo to moc nechce. Neumi to moc velke vahy nejcastesji 150-250kg. Nevyhodou je, ze to mas fixovane na jednom miste a cena mi projde na hrani stale dost vysoka.
Osobne si myslim, ze ni jedina cesta je jerabek na strop to nechces, sibenice z Acek nebo profi Zirafak. Pred par mesici jsem ho poridil a presne na praci o ktetre pises to NEMA chybu. Zdvih 2.6metru s plnym vysuvem docela i dosah, nema chybu. Technik Beletu mi dokonce rikal, ze jejich vyrobky maji koeficient pretizeni 1.3 Obcas znackove prodavaji servisy nebo i stary Belet, ktery je nesmrtelny se da sehnat. Jo ma to dlouhe pracky na zemi to je pravda. Znackove, ale zaparkuji nohy svisle a zabiraji minimum mista.

P.S. Jeden pomocnik ceka tady na foru http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=8&t=18384" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

21. 10. 2015, 6:34

Ahojky elbarto :D :P
Dej sem prosím fotky co jsi pořídil to mne zajímá
"ŽIRAFÁK" BELET :?:
Uživatelský avatar
PAKO.ll
Příspěvky: 1419
Registrován: 10. 2. 2012, 3:24
Bydliště: ŠKVOREC
Kontaktovat uživatele:

21. 10. 2015, 7:36

http://stroje.bazos.cz/inzerat/53221798 ... -jerab.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://stroje.bazos.cz/inzerat/53221727 ... -jerab.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://stroje.bazos.cz/inzerat/53092187 ... 400-Kg.php" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5266
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

21. 10. 2015, 7:44

Obrázek

Na fotu nema tusim plne vysunute rameno, je to jeste krapet delsi. Kdyz to lze pretizit 1.3 uvazuju, jeste od jedne dirce na rameni pro lehke veci. U vseho je dobre pripominat si, ze to bude polet, kdyz se neco podela. Vetsina stroju mimo novych manipulatoru, ktere maji bezpecnosti zpetne kostky se neresi prasknuti hadice. Zduraznoval mi to i treba mistr se servisu bagru. Pokud prdne hadice, bremeno je behem vteriny dole. Jiste stane se to jednou za 100 roku :-) Pokazde, kdyz tam visi neco na cem jsem rok pracoval je to metr vysoko a vazi to tunu na hadici s desem ziram :-)
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

21. 10. 2015, 9:00

S opěrnými rameny sklopenými v pracovní poloze jezdit nejde ,to máte pravdu :wink:
a s použitím i jinde počítám -třeba na přívěsném vozíku za auto se jeřábek bude také hodit .
je na to taková kolejnice s aretací....
Rozkládací na komplety je určitě nutné a to by se asi hodil další jeřáb :lol:
Připomíná mi to můj dotaz otci jak se vyráběl první stroj bez strojů :twisted:
Malé vyvážečky na kmeny tažené čtyřkolkou-Polaris a podobně jsou prima jen mi na nich vadí ,že většinou nemají ochrannou klec :cry:
Mojí známé se zabil přítel-převrátilo se to a zůstal pod "polárkou"
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

22. 10. 2015, 11:28

Souhlas bu_bu :D :P
Myslím že každý názor má hodnotu .
Mne to popohání k vylepšování konstruce .
Pomáhá mi to tříbit si názor ,a mnohdy i jen poznámka třeba jakoby nesouvisející může pomoci :)
Uživatelský avatar
PAKO.ll
Příspěvky: 1419
Registrován: 10. 2. 2012, 3:24
Bydliště: ŠKVOREC
Kontaktovat uživatele:

22. 10. 2015, 4:24

jen pro další inspiraci
http://www.kpc.cz/cs/produkty/sloupove- ... g-26m.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

a tdy máš ten z fotky korby http://paletoservis.cz/vozik/94:pickup-jerab-sx-2-000-a" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Odpovědět

Zpět na „Nákup“