Stál jsem v pantoflích na štaflích a dostal jsem od odpojenýho doběhovýho ventilátoru v koupelně takovej kopanec až se mi rozsvítilo

Nebudu pokoušet osud.
Postup prací je takový, že prodloužený víkend byl ve znamení vrtání, zahlubování, utahování, povolování.... Dorazily vypálený AL plechy, tak se mohlo pokračovat na elektrobedně. Zapojovat se to bude až to dostane povrchovou úpravu. Podle poznatků z vysoké školy se mají kroutit buď datové nebo silové nikdy ne obojí.

- Pohled na čelo.

- A pohled dovnitř :)
No a protože oproti původnímu návrhu s motorem 2Nm na Y je tam teď 4Nm, tak dojde ke změně v projektu. Změní se převod do pomala v poměru 1:2 na 1:1. Je to také zejména z toho důvodu, že síla potřebná na otáčení a pohyb osy Y je opravdu dvěma prsty. Ručičkový momentový klíč skoro nic nezaznamenal. Trochu byl oříšek najít polohu pro kladku se zachováním již koupeného řemenu 1200mm. Budou muset být tři nové řemenice HTD 5M-22Z, už jsou objednané, kladka zůstane původní. No a výsledek přikládám zatím jen ve vizualizaci.

- Nová trasa řemene
Když se to povede zítra vyvrtat, vyhrubovat a vystružit, tak bude i fotka

Světlo na konci tunelu může být blížící se vlak.