Také nasazení kotouče na brusku je třeba věnovat pozornost-podložit papírem,zvolit správné příruby...to bude vše v těch příručkách.
(Ne)bezpečnost brusky
Já bych doporučil nahlédnout do nějaké příručky pro brusiče, které jsou ke stažení třeba u Tumlíka, tam myslím bude bezpečnosti věnována hned první kapitola v každé příručce. Hlavně to nepodcenit a neosvojit si práci bez krytů a opěrek. Zvuk při poklepání na zdravý jídelní talíř a prasklý talíř budeš jistě znát-k tomu bych to přirovnal. Na novém kotouči budou napsány max.otáčky, to je třeba dodržet,. Ještě není špatné mít v krytu kotouče horní hradítko a správně ho seřizovat.
...a nestát čumákem proti kotouči 
Také nasazení kotouče na brusku je třeba věnovat pozornost-podložit papírem,zvolit správné příruby...to bude vše v těch příručkách.
Také nasazení kotouče na brusku je třeba věnovat pozornost-podložit papírem,zvolit správné příruby...to bude vše v těch příručkách.
Pokud tam nejsou opěrky a brousí se lehce pod osu, nic se nestane. Při opěrkách tam musí být mezera mezi kotoučem a opěrkou do 3mm, jinak může být menší materiál vtažen. Co se týká bočních krytů, tak je také nemám a nechybí mi. Když na brusce děláte sám, v pohodě. Jestliže tam bude někdo jiný = velký problém.
-
prochaska
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8420
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Když se tam potlučeš sám tak ti to zašijou a jsi v klidu. Když se to stane někomu třetímu nebo nedej bože zaměstnanci, tak se po tobě bude vozit asi tak tucet organizací, inspektorátem bezpečnosti práce počínaje a neziskovou organizací bojovníků za práva karborundových kotoučů konče 
Aleš Procháska
Ano, přesně tak.prochaska píše:Když se tam potlučeš sám tak ti to zašijou a jsi v klidu. Když se to stane někomu třetímu nebo nedej bože zaměstnanci, tak se po tobě bude vozit asi tak tucet organizací, inspektorátem bezpečnosti práce počínaje a neziskovou organizací bojovníků za práva karborundových kotoučů konče
Teď jsme měli v práci školení BOZP, kde se i majitel řidičského průkazu a vozidla musí seznámit s návodem k obsluze k používaným firemním vozidlům. V případě nehody by nepodepsaný návod znamenal porušení BOZP ze strany zaměstnavatele.
Zkrátka v práci musí být vše podle předpisů.
Naposledy upravil(a) petrgr dne 11. 3. 2016, 6:45, celkem upraveno 1 x.