Cena je celkem zajímavá. Akorát že díky komentáři "Koncovka přívodního kabelu je ustřižená - nemožno vyzkoušet v chodu." tam tuším asi nějaké hodně velké ALE


pidi píše:jo já Ti rozumím. Jen jsem nastínil, že s tou přepravou to není až tak hrozné. Tím, že to v mém případě byla universální, tak jsem jen stůl vytočil do 45°a vlezlo to tam. Nakládka byla destou a to bylo horší, položit na špalky a vidlema vtlačit atd. a pak cesta 350 km. Ukotvené to bylo, ale hlavně proti převrácení, jinak se to nehnulo. Doma jsem měl domluveného kamaráda s teleskopickou rukou, za cca 10 min. byla frézka v dílně. Jo NC nebo CNC je jiné kafe, ale já jaksi rád točím těmi kličkami.
Záleží, co máš v papírech. My třeba u Opel s 1,8 motorem máme asi jen 750kg na přívěs. Musel bys mít auto, co má v papírech přívěs na 2t, jenomže to už bude auto, co samo o sobě bude mít přes 2t, takže s jenom řidičákem Bčkem toho moc nepořídíš (souprava přes 3,5t). Jinak si koleduješ o malér.tomik.tk píše:do 2t asi neni problem prikurtovat na platak za za silnejsi osobak ? ze ji cestou ofoukne asi nebude moc vadit.
tomik.
pidi píše:jo já Ti rozumím. Jen jsem nastínil, že s tou přepravou to není až tak hrozné. Tím, že to v mém případě byla universální, tak jsem jen stůl vytočil do 45°a vlezlo to tam. Nakládka byla destou a to bylo horší, položit na špalky a vidlema vtlačit atd. a pak cesta 350 km. Ukotvené to bylo, ale hlavně proti převrácení, jinak se to nehnulo. Doma jsem měl domluveného kamaráda s teleskopickou rukou, za cca 10 min. byla frézka v dílně. Jo NC nebo CNC je jiné kafe, ale já jaksi rád točím těmi kličkami.