Pavka píše: ↑20. 11. 2018, 9:04
Co tam máš konkrétně za regulátory a jak to máš zapojené? A jak to řeší diferencial?
Regulátory ta mám tyto:
http://www.vdkelektronika.eu/PWM-pulsni ... 0W-d64.htm
Zapojení je dva akumulátory do série, výkonové relé pro odpojení akumulátorů spínané klíčovým spínačem, protože každé auto musí mít přeci klíček

Dále vedeno do regulátorů, každý motor má svůj a výstupy z regulátorů do relátek pro reverz (ovládá se spínačem dopředu/dozadu) relátka pro reverz jsem musel dát dvě a dvě, protože auto relé se zřejmě nevyrábí s dvouma přepínacíma kontaktama, nebo já ho teda nikde nenašel. Dále jsem zbastlil plynový pedál, kde se ovládá tandemový potenciometr přes ozubená kolečka tak, aby krok pedálu od 0-100% bylo celé otočení potenciometru. Takže pro každý z regulátoru je použit samostatný potenciometr z tandemu a spouštění jsem vyřešil přes spouštěcí vstupy regulátorů. Regulátor má vstup pro kontakt spouštění, takže není potřeba odpojovat napájení. Do plynového pedálu jsem dal dva mikrospínače, které se sepnou při sešlápnutí pedálu, tím se aktivují regulátory a přidává se plyn potenciometrem. A konečně diferák. Vozítko jsem původně zkoušel s pevnou zadní osou a jedním motorem, ale byla to katastrofa

Už při mírném zatočení se přední kolečka smýkali, vozítko se chtělo převracet, motor to nedával a praskala pojistka. Proto jsem tedy osu rozdělil a dal dva motory. A zatáčení je vyřešeno tak, že na ose volantu je opět tandemový potenciometr, ten snímá natočení volantu a dráhy jsou zapojeny do série s potenciometrem plynu. Takže pokud zatočím doprava tak se zvětší odpor příslušného potenciometru, pravý motor ubere a naopak levý přidá. To je tedy můj diferák
