Uznavam ze LiFe je pre detske auticko prilis velky komfort . ale mozno sa tento clanok bude hodit niekomu na ine pouzitie ..
Detske auticko
Moderátor: sysel
Pokial ide o nabijanie LiFe.. pokial netrvate na nabijani za 20 min
.. tak to zvladne lubovolna nabijacka. LiFe nemaju taky problem ako Lion ktore nesmu prekrocit 4.2V na clanok t.j. balancer nie je nutny ( u hore uvedeneho clanku vyrobca tvrdi ze pouziva nejake chemicke balancovanie).
Uznavam ze LiFe je pre detske auticko prilis velky komfort . ale mozno sa tento clanok bude hodit niekomu na ine pouzitie ..
Uznavam ze LiFe je pre detske auticko prilis velky komfort . ale mozno sa tento clanok bude hodit niekomu na ine pouzitie ..
Stará téma ,ale skúsim obnoviť.
Robím karu pre syna. Ako pohon chcem použiť dynamo zo škody 100 po úprave zapojenia.
Hnané bude jedno koleso cez planetovu prevodovku 1:15.
Neskúšal to niekto použiť ako pohon dynamo ? Plánujem tam dať malú auto baterku a neviem teda ako to bude z výdržou baterky,lebo dynamo bude asi dobrý žruut.
Skúšal som dnes na tu prevodovku dát aku vŕtačku a v pohode to utiahlo aj nna a to mám 100kg
Plánujem tam dát 45Ah baterku s Daewaa Tica ,ale odber som este nemeral a neviem teda aký ma to dynamo výkon.
Je to postavené s toho čo sa našlo doma Rám je spojený zo starých železných rubrikou.
Robím karu pre syna. Ako pohon chcem použiť dynamo zo škody 100 po úprave zapojenia.
Hnané bude jedno koleso cez planetovu prevodovku 1:15.
Neskúšal to niekto použiť ako pohon dynamo ? Plánujem tam dať malú auto baterku a neviem teda ako to bude z výdržou baterky,lebo dynamo bude asi dobrý žruut.
Skúšal som dnes na tu prevodovku dát aku vŕtačku a v pohode to utiahlo aj nna a to mám 100kg
Plánujem tam dát 45Ah baterku s Daewaa Tica ,ale odber som este nemeral a neviem teda aký ma to dynamo výkon.
Je to postavené s toho čo sa našlo doma Rám je spojený zo starých železných rubrikou.
Naposledy upravil(a) pixell dne 13. 1. 2017, 10:47, celkem upraveno 1 x.
tady by se s výhodou dalo použít elektrického diferenciálu, tak jako to mají trolejbusy - kdyžbys dal ještě jedno dynamo do druhého kola a zapojit pak oba motory do série (aku by musela být 2x12V). Funguje to pak úplně stejně, jako mechanický diferenciál, vnitřní kolo se při zatáčení otáčí pomaleji. Chce to vyřešit regulaci motorů (dynam), například pomocí PWM, jinak rozjezdy budou cukatůra (a až uvidíš na tom zápasícího synáčka, tak u Tebe nastane napnelismus (W+V))
Nevím, jak s tím dynamem, pro vozidla se všeobecně používají sériové motory (buzení i kotva do série), mají pak velký záběrový moment, dynamo bude konstruované spíš s konstantním buzením (derivační). Určo ale zajímavé téma, byť jen pro hračku. A.
SN 20, SM 16 B, FN 25
Velorex som mal v pláne aj ja ,ale chlapec chcel 4 kolesové a nakoniec sa aj tak podarilo zohnať 4 kolesa za dobru cenu.
Nevieš koľko môže mat to dynamo so škody 100 Wattov?
Už som našiel asi okolo 200W .len neviem či stými watmi môžem počitat aj ,ked je použité ako motor.
Ak má 200W tak pri 12V vychádza odber asi 16A
Ked použijem baterku 45AH
tak 12*45=540Wh
540/200=2,7h
teda neviem či sa to takto počíta ,ale pri baterke 45Ah by to malo jazdiť zhruba 2,7 hodiny .Samozrejme realita je iná zaleží od terénu teda odberu prúdu ,ale asi tak hodinu a pol by to malo behať či ?
Nevieš koľko môže mat to dynamo so škody 100 Wattov?
Už som našiel asi okolo 200W .len neviem či stými watmi môžem počitat aj ,ked je použité ako motor.
Ak má 200W tak pri 12V vychádza odber asi 16A
Ked použijem baterku 45AH
tak 12*45=540Wh
540/200=2,7h
teda neviem či sa to takto počíta ,ale pri baterke 45Ah by to malo jazdiť zhruba 2,7 hodiny .Samozrejme realita je iná zaleží od terénu teda odberu prúdu ,ale asi tak hodinu a pol by to malo behať či ?
DAkujem poštudujem.
SKušobne sa na tom už vozil silu to má teda riadnu,len som urobil blbost,že som nerobil náhon na obe zadne kolesá lebo pri jazde do kopca a teda poriadneho sa to koleso zahrabe do strkovej cesti a kruti kruuti.
Chýba doma sustruh veru
SKušobne sa na tom už vozil silu to má teda riadnu,len som urobil blbost,že som nerobil náhon na obe zadne kolesá lebo pri jazde do kopca a teda poriadneho sa to koleso zahrabe do strkovej cesti a kruti kruuti.
Chýba doma sustruh veru
A my si koupíme všichni CNC postýlku ty exote. Reklamu si dělej jinde.
On ten blb stejně neví co je CNC
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdravím, taktéž jsem bastlil pro dcerku aku autíčko a zde jen pár postřehů. Ideální pro napájení je bezúdržbový olověný akumulátor, ale nikoliv ten pro UPS a různé záložní zdroje, ale akumulátor trakční. Je tam rozdíl v tom, že trakční akumulátor snáší cyklický provoz (rychlé vybíjení a nabíjení) Levnější akumulátory do záložních zdrojů a autobaterie podléhají rychleji destrukci
Motory jsem použil z nějaké koloběžky z bazoše kus za tři stovky a volil jsem dva, abych nemusel řešit diferák, nebo pohon jen jednoho kola. Tyto motory se prodávají i z převodovkou, ale jsou poměrně drahé. Zde je odkaz na vše potřebné pro stavbu samohybů včetně regulátorů...
http://www.vdkelektronika.cz/?o-nás,1
Vozítko jsem tedy osadil dvěma motory 24V/250W. Regulátory jsem použil z odkazu hore a akumulátory mám dva 12V/12Ah. Vozítko jsem samozřejmě stavěl tak, aby se mohl povozit i tatínek
http://www.vdkelektronika.cz/?o-nás,1
Vozítko jsem tedy osadil dvěma motory 24V/250W. Regulátory jsem použil z odkazu hore a akumulátory mám dva 12V/12Ah. Vozítko jsem samozřejmě stavěl tak, aby se mohl povozit i tatínek
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
Regulátory ta mám tyto:
http://www.vdkelektronika.eu/PWM-pulsni ... 0W-d64.htm
Zapojení je dva akumulátory do série, výkonové relé pro odpojení akumulátorů spínané klíčovým spínačem, protože každé auto musí mít přeci klíček
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
