Tak nevím.
Teď jsem soustruh asi týden nepoužíval. V pátek jsem si všimnul že univerzálka chytá trochu lišku. Tak jsem zapnul soustruh. Všechno v pohodě, najel jsem referáky, v manuálu roztočil vřeteno a přeletěl tu univerzálu dráťákem. Pak jsem ji máznul olejem. No a soustruh jsem ještě chvilku nechal zapnutý a pak normálně vypnul. V sobotu jsem došel, otočím hlavní vypínač, zmáčknu tlačítko kterým se zapíná systém ale systém nenabíhá. Jakoby nešla elektrika pro řídící jednotku. Drivery svítí že jsou v provozu. Dneska jsem hledal v manuálu co tam píšou.
přesněji: "Po spuštění tlačítka START se rozsvítí kotrolka HL2 a dostanou se pod napětí přístroje KA5, KA6,KM4,KM7. Řídící systém se dostane pod napájecí napětí přes kontakty stykače KM7. Když řídící systém vydá potrvzující signál "systém OK" přes relé KA3 je stroj připojený na síť s řídícími obvody.
Pojistky jsem prošel všechny. KA5 KA6 jsou relátka. Jen je tam tak úžasný přístup že nevím jak je změřit
KM4 a KM7 jsou stykače-ty spínají. Relé KA3 jsem nenašel pouze KA31 KA32. To bude nejspíš ono. Ovšem nevím jestli mají být seplá nebo rozeplá. Vlastně nesepnou nikdy. To samé ty relátka KA5 KA6. Tak nevím jestli hledat chybu u nich.
Měl jsem vytáhlou i tu řídící jednotku a ta vypadá v pohodě. Žádný kablík odpadnutý nebyl. Ovšem jak je na tom elektronicky... Mám v záloze ten druhý. Ovšem nevím jestli by to jelo po připojení těch pohonů a toho všeho. Tušíte někdo ?
Nebo druhá cesta která bude dražší. Vyhodit tu 510 a rozjet to na něčem novém. Nejlepší asi linuxcnc. Chtěl bych to rozchodit ale na ty stará serva. Jsou tam Formicy, stejnosměrné serva HG71A a HG71C. Poloha snímaná přes tacho. Tohle všechno bych chtěl zachovat a vyměnit pouze tu NS510. Je to nějak možné ? Co všechno- ale do podrobna!

bych potřeboval?