Oprava hlavy

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Odpovědět
atlan
Příspěvky: 3382
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

23. 3. 2017, 5:51

Je mozne opravit hlavu navarenim a ofrezovanim alebo bude lepsie zalisovat vlozku. Problem je ten ze tam ide tesnenie a kazdy mm je k dobru. Bojim sa ze zalisovanim vlozky okolo nej bude utekat tlak.
Nejaky umelec zacistil diery zahlbnikom.....
Rady ako to opravit ?

Obrázek
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

23. 3. 2017, 6:16

Hlavy se svařujou materiál hlav je eqivalent 31 siluminu tak že kolem 9-10%Si .Je potřeba aby to neďělal patla a v návaru nebyly zbytečně bubliny ,lehkej předehřen není k zahození. Testone to běžně dělá.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
r4cv
Příspěvky: 2829
Registrován: 8. 12. 2009, 8:32
Bydliště: Topoľčany

23. 3. 2017, 7:27

Ak sa jedná len o tie hrany na otvoroch, tak by sa dala znížiť celá plocha o napr. 1mm a použiť hrubšie tesnenie. Nepoznám použitie, len premýšľam.
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

31. 3. 2017, 9:27

O "začišťování" záhlubníkem se tu již psalo ..
má s svůj účel ,
u spalovacích motorů zejména ..
https://t.me/pump_upp
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

31. 3. 2017, 9:32

pavlaxy píše:O "začišťování" záhlubníkem se tu již psalo ..
má s svůj účel ,
u spalovacích motorů zejména ..
prosím objasni
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

31. 3. 2017, 9:49

...kvůli funkčnínu protahování-prodloužení šroubů a vytažení materiálu závitu
je to kvůli velkým rázům při "výbuchu" směsi paliva se vzduchem ..
šrouby se záměrně volí co nejdelší a by snesly pružnou deformaci ..
tedy každé prodloužení tím zahloubením je žádoucí ..
snad jsem to popsala srozumitelně :wink:
motoráři prominou
:D :P
https://t.me/pump_upp
atlan
Příspěvky: 3382
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

1. 4. 2017, 4:23

V tomto pripade to niekto zvrzal no, cim mi znizil funkcnu plochu tesnenie z 2mm na 1mm a to asi tie tlaky neudrzi.
A v tomto pripade to zahlbenie je otazne preco bolo urobene, asi vrtali tupim vrtakom.
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7403
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

1. 4. 2017, 5:36

navařit a znova obrobit
díry pro šrouby žádné zahloubení nemají, není důvod
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
atlan
Příspěvky: 3382
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

1. 4. 2017, 10:19

No ved to uz som to zistoval. Asi dam navarit len polkruhy... Okolo celej diery to asi nema vyznam ci?
SO 545
Příspěvky: 722
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

1. 4. 2017, 11:58

pavlaxy píše:...kvůli funkčnínu protahování-prodloužení šroubů a vytažení materiálu závitu
je to kvůli velkým rázům při "výbuchu" směsi paliva se vzduchem ..
šrouby se záměrně volí co nejdelší a by snesly pružnou deformaci ..
tedy každé prodloužení tím zahloubením je žádoucí ..
snad jsem to popsala srozumitelně :wink:
motoráři prominou
:D :P
Preslo cez moje ruky par hlav ci uz z motora auta alebo motorky viac menej dnesna produkcia. Nie cina ktora je na foto patrne.
Na ziadnej som nebadal zahlbenie , ak ano tak len zrazena hrana ale nie takuto brutalitu.
Taketo zahlbenie je skor pre vodiace koliky ako pre skrutky blizko spalovaku.
Skor postacuje vacsi /o nejaku desatinu/ priemer dier pre skrutky ale ani to nieje pravidlo na starsich hondach sli skrutky tesne a to dost.
Ak nahodu zatiekla tak smola.
Uživatelský avatar
Andy V
Příspěvky: 186
Registrován: 17. 8. 2016, 11:46
Bydliště: Rakovnicko

1. 4. 2017, 2:43

pavlaxy píše:...kvůli funkčnínu protahování-prodloužení šroubů a vytažení materiálu závitu
je to kvůli velkým rázům při "výbuchu" směsi paliva se vzduchem ..
šrouby se záměrně volí co nejdelší a by snesly pružnou deformaci ..
tedy každé prodloužení tím zahloubením je žádoucí ..
snad jsem to popsala srozumitelně :wink:
motoráři prominou
:D :P
Výbuch v motoru je nežádoucí. :D Lepší a žádoucí je hoření, expanze. Nic ve zlém, jen postřeh, nám zakázali říkat výbuch už na střední.
atlan
Příspěvky: 3382
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

1. 4. 2017, 3:18

Ma to v uvodzovkach. Dam to vyvarit a jemne ofrezovat. Navrhujem lock
Uživatelský avatar
Andy V
Příspěvky: 186
Registrován: 17. 8. 2016, 11:46
Bydliště: Rakovnicko

1. 4. 2017, 4:14

Vždyť taky píšu, že nic ve zlém.
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“