A takový bys moh být šikovný synek, kdybys nedělal tak blbé vtipy.
Co jste dneska bastlili?
- Zdenek Valter
- Příspěvky: 5392
- Registrován: 9. 1. 2009, 5:16
- Bydliště: Ústí n. L.
Díky!
Pochopil jsem to v červeném je magnet a ten si lupneš kam třeba

Teda pokud je tam magnetický materiál.

Majitelé hliníkových stolů maj smolíčka pacholíčka

Hobbík - obráběč i 3D tiskař začátečník - strojní park je konečně instalován
Moje příležitost optimalizace aerodynamiky u některých částí karosérie toho vozidla
Na zádi jsou patrné jakoby dvě přítlačná křídla a pod nimi difuzor. V tomto tvaru ale mají pouze dizajnový význam, z aerodynamického proto téměř žádný. Já mám tak určitou šanci získat zakázku právě na tom, abych po ukončení výstavy navrhl tyto části s nejvyšší možnou účinností aerodynamiky. Bude se to snad týkat ještě např. zpětných zrcátek a několika dalších částí. Vozidlo má totiž dosahovat 350 km/h. Zakázku ale příjmu jen tehdy, pokud mi bude umožněno, aby měly aerodynamickou účinnost nejvyšší, než jakékoliv to nejrenomovanějších vozidlo, které je umístěno v hale na mnohem prestižnějším místě. A jaké to jsou vozidla, to si asi každý umí domyslet, ale měl by to být např. Koenigsegg Jesko, Bugatti apod. Majitel vozidla snad neodolá takové mé nabídce a zakázku tak získám. Nicméně stále mi nevěří, že mám takové znalosti. Klidně bych ale vytvaroval alespoň zpětná zrcátka. Nezabývám se tedy jen aerodynamikou pro vrtule a třeba hydrodynamikou l. šroubů. Takže kdyby někdo potřeboval poradit...
které je dnes vystavené na autosalonu v Ženevě, jak jsem se o tom zmiňoval ve svém předchozím příspěvku.Na zádi jsou patrné jakoby dvě přítlačná křídla a pod nimi difuzor. V tomto tvaru ale mají pouze dizajnový význam, z aerodynamického proto téměř žádný. Já mám tak určitou šanci získat zakázku právě na tom, abych po ukončení výstavy navrhl tyto části s nejvyšší možnou účinností aerodynamiky. Bude se to snad týkat ještě např. zpětných zrcátek a několika dalších částí. Vozidlo má totiž dosahovat 350 km/h. Zakázku ale příjmu jen tehdy, pokud mi bude umožněno, aby měly aerodynamickou účinnost nejvyšší, než jakékoliv to nejrenomovanějších vozidlo, které je umístěno v hale na mnohem prestižnějším místě. A jaké to jsou vozidla, to si asi každý umí domyslet, ale měl by to být např. Koenigsegg Jesko, Bugatti apod. Majitel vozidla snad neodolá takové mé nabídce a zakázku tak získám. Nicméně stále mi nevěří, že mám takové znalosti. Klidně bych ale vytvaroval alespoň zpětná zrcátka. Nezabývám se tedy jen aerodynamikou pro vrtule a třeba hydrodynamikou l. šroubů. Takže kdyby někdo potřeboval poradit...
Výzkum/vývoj techniky pro dynamiku tekutin, její prototypování v 3D CAD a měření
Klobouk dolů, držím palce ať to dopadne... 

Robokope, ano, máš pravdu, já už s ním jednám cca 2 roky. Hned zpočátku seznámení jsem mu nekompromisně zkritizoval aerodynamiku každičké části první verze karosérie (někdy ji pro zajímavost ukážu, jinak ale velmi krásný tvar /podobně jako moje e-kolo/, kdy jsem se v duchu těšil, že všechny chyby snadno odstraním). Aniž by mě ale na to předem upozornil, tak onu první verzi karos. proto zcela zavrhl a loni mi předvedl tuto druhou verzi (která je na fotce). Na této druhé verzi už sice není tolik aerod. chyb, ale není na ní vlastně žádná účinná aerodynamika, tak jenom to jsem mu oznámil. Ale ještě jsem mu rozumně nedávno vytkl, že investoval tolik peněz do obou karosérií a do vystavení vozidla v Ženevě, ale do aerodynamiky ani jeden jedniný cent.
Výzkum/vývoj techniky pro dynamiku tekutin, její prototypování v 3D CAD a měření
Jeremy Clarkson už před roky řekl: "doba sportáků definitivně končí, kupte si rychle svůj poslední" a bohužel to je smutná realita. Některé kousky už se na EU trh vůbec nemají šanci dostat, protože je nebaví hrát hry na emise, konkrétně nová Supra. Nesmyslné emisní limity na které hraje pouze pomatená evropa, eko daně, různé daně na "rozmařilost", nesmyslná propagace elektro aut, nepojistitelnost sportovních aut a v neposlední řadě nemožnost si prostě užít full gas. Už zase přijde letní doba fízlu s radarama za každým stromem, Passatu a Superbéček na dálnici, montáže stovek nových úsekových radarů. Ostatně i v německu už neomezena rychlost nebude dlouho. Okruhy pro běžného milovníka svižné jízdy nedostupné. Podobná krásna auta už si užijou pouze šejkové a běžná rychla auta dostupná i pro nadšence co nemají desítky mil. nás mám obavu přestanou bavit. Já už v této fázi bohužel jsem
To už není radost z jízdy, ale zoufale sledovaní zda jsem na metr přesně za značkou obce, zoufale sledovaní auta za sebou zda mají kameru za oknem, prostě ose.. Před školou či v civilizaci nejezdím jako debil, ale současný systém už je šikana, zdůvodovaná nárůstem nehod a tabulkama co si smolí bengácky náčelníci na GŘ. Přitom skeptici oponují, že bodový systém na pokles nehod nemá žádny vliv.

No čemu se divit když EU defakto vládnou dědkové a báby ,tím nemyslím věkem ale duchem .Je to slušná sqadra - krušina doslova a do písmene ,impotent taky doslova (stejně jako eunuchové si uměl ulejt peníze do daňovejch rájů ,je divný že to Junkrs ustál ) ,a malej gerontofil s Napoleonským komplexem (Napoleon byl alespoň na mladý holky) ,to nevypadá jako průměrný vzorek obyvatel EU ale výběr Intelektuálů co vymejšlej nevím kolik pohlaví .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě bych dodal, že někde před časem psali, že v kanalizaci Brusele je z evropských měst největší stopové množství koksu .... takže nejen starý duchem, ale možná i sjetý ....fmodel píše: ↑6. 3. 2019, 9:14No čemu se divit když EU defakto vládnou dědkové a báby ,tím nemyslím věkem ale duchem .Je to slušná sqadra - krušina doslova a do písmene ,impotent taky doslova (stejně jako eunuchové si uměl ulejt peníze do daňovejch rájů ,je divný že to Junkrs ustál ) ,a malej gerontofil s Napoleonským komplexem (Napoleon byl alespoň na mladý holky) ,to nevypadá jako průměrný vzorek obyvatel EU ale výběr Intelektuálů co vymejšlej nevím kolik pohlaví .
