Neboj, za několik desítek let přijde doba, kdy se budou vnoučata ptát: " A co to bylo za nepříjemnou činnost to řízení auta?"

svobodaReinkarnace píše: ↑6. 3. 2019, 2:32Neboj, za několik desítek let přijde doba, kdy se budou vnoučata ptát: " A co to bylo za nepříjemnou činnost to řízení auta?"![]()
Prosím čo je preregulovanie a prečo a ako sa to robí? Predpokladám, že je to presústruženie nepravidelne opotrebovaného trapézu po celej dĺžke, aby sa profil zjednotil. Potom sa vyrába matka podľa skrutky?
... zničení obludy 924 duševně nemocným LPG jedincem je menší zločin než prznění amerik. Nejsem asi jediny, kdo by za LPG do sportáků navrhoval trest smrti. To je bohužel ta nátura čechu, ukrajinců, atd. Chci být mačo, chci velký obsah, chci hodně koní, ale nemám na nic
Přesně tak, jde o to srovnat profil závitu po celé délce šroubu, aby matice šla s minimální vůlí (pořád stejnou) přes celej šroub. Né vždy se to vyplatí a je jednoduchý, ale tady byl šroub hodně rovnej, docela málo vyjetej a nemá drážku, tak to bylo v poho. Novou dělenou matici budu taky vyrábět. Je sice štelovatelná, takže by to chodilo i s původní, ale už je dost vyjetá, tak udělám v rámci GO novou. Zjednodušeně řečeno přesoustružíš trapéz z obou boků závitu tak aby nůž bral po celý dýlce.zverodoktor píše: ↑7. 3. 2019, 8:38Prosím čo je preregulovanie a prečo a ako sa to robí? Predpokladám, že je to presústruženie nepravidelne opotrebovaného trapézu po celej dĺžke, aby sa profil zjednotil. Potom sa vyrába matka podľa skrutky?
No vidíš ,ale pokud vstřikuješ kapalný LPG třeba od Icom tak dostaneš víc koníků a samozřejmě krouťák ,pokud ještě zvýšíš kompresi a pošlechtíš sání tak to slušně funguje
Proč tak negativně?
Taky jsem měl před cca 20ti lety auto na LPG (nebyl to ale sporťák) a mám následky dodnes. Nějak mně "ztěžkla" pravá noha, páč tolik nezáleželo na spotřebě.Mex píše: ↑7. 3. 2019, 9:10Proč tak negativně?
Jestli to místo 300 koní má třeba jenom 270, tak to se zkousnout dá. A když to jezdí za 60% nákladů co benzín, tak to potěší.
Já jsem kdysi měl jedno služební auto na LPG, a bylo to tehdy z těch aut mé nejoblíbenější.
Nestudoval jsem výrobní postup. Ale jestli je to víceméně "odpad" při výrobě benzínu, a když to má velmi dobré emise (ne o moc horší než CNG), navíc s tím moc nejsou realizační problémy (vysoké tlaky atd.), tak mi to přijde jako dobrá varianta pohonu. Škoda, že to u nás nemá větší daňovou podporu, jako ji to má myslím třeba v Německu.
Dobré jízdní vlastnosti tomu sporťáku zůstanou. Sice to trochu kysele smrdí, no ale co už.
Tak ono se na LPG neušetří protože jezdíš víc a častějc když je to tak levný