

No počkej - železo na rám mě bude stát 42.482,- bez DPH. To není pocit, to je realita, resp. faktura od Ferony. Takže už jen čekám na nacenění od firmy co to svaří a ofrézuje. Za ofrézování chtějí 37.600,-, svaření ještě nevim. Převoz svařence na náklaďáku s jeřábem nám daj v ceně.
Však se podívej na web, https://lzmachine.en.made-in-china.com/ ... ist-1.html a pak si ty stejný mašiny najdi v evropě a hledej rozdíly
Ale to nie je konecna cena!DwPetr píše: ↑2. 10. 2019, 10:57Však se podívej na web, https://lzmachine.en.made-in-china.com/ ... ist-1.html a pak si ty stejný mašiny najdi v evropě a hledej rozdíly![]()
já jsem k žádným 2% nedošel, neboť já nic takového nepsal..Pipik píše: ↑4. 10. 2019, 10:42 Juro, v těch poplatkách musím dát RaSovi za pravdu, žádné další poplatky tam nebudou. To cos vypsal je planá teorie, pouhý strašák pod kterým si všichni představují obchodování s čínou. Jen by mě zajímalo jak jsi RaSi došel ke 2% cla. Něco mi uniká? Běžná výše cla je 15%, alespoň já to tak vždycky vidim na faktuře od celníků.
A jinak - za poloviční mašinu ano, ale my nepotřebujem poloviční mašinu, potřebujem šestimetrovou mašinu. A to není nahrazování si jiných malých proporcí, i když mi to od kluků trošku připadá, ale fakt ji potřebujem tak dlouhou.
I když teda musím přiznat, že 1000E za dovoz tak velký mašiny se i mě zdá velmi levné. Ale tak vím že kluci čínský jsou šikovní ušáci, tak to tak asi fakt zvládaj.