Je to do modelů aut, motory tocí od 25k do cca 60k. Já osobně jsem dosud nepřišel na rozdíl jestli točím plnej nebo odlehčenej pastorek, ale je mi jasný, že by se do mne v případě plnýho nevylehčenýho pastorku řada lidí pustila a nenechali by na mě nit suchou. To, že některý podobný pastorky (tzv. originální značkové) lisovaný z čistýho hliníku vydrží sotva deset baterek (tedy tak hodinu až hodinu a půl provozu) a někdy ani to ne se jaksi nerozebírá....vždyť jsou značkové a ze zahraničí.....rawen píše:Proč mají ta ozubená kolečka vybraný vnitřek? Setrvačná hmota není tak velká, aby vadila, ale práci to asi dalo. Anebo je to do letadla?
Radek
Vlastní obrábění je celkem legrace, ale náročný bylo vyrobit nástroj. Je vybroušenej ze stopky malýho carbidovýho vrtáku a ručně dolapovanej a vsazenej do držáku ze starýho nože 8x8mm. Řeže to jako do másla. Je taky důležitý ustavení nástroje aby hrana, která obrábí vnějsí průměr byla pod osou obrobku a hrana co bere vnitřní průmer (díru) byla nad osou.