Načti tvůj gcode, zaškrtni Convert for V-Plotter (viz obr) a dej Save Code. Dej pozor, ať nemáš zaškrtlé Skip Redundant G-Codes (pár věcí mne tam ještě zlobí, ale vařim, tak poladim později

T.
Paráda, byl jsem docela napnutý
Aha, musel jsem si to přečíst víckrát, ale už jsem se chytl. To by asi jít mělo, zkusím to zítra.quak píše: ↑19. 4. 2020, 8:58 Jen mám připomínku. Výstupní kod udává X Y jako délku řemínku, tedy v nulovém bodě je to 1880. Já potom musím v GRBL senderu nastavovat jako nulové souřadnice právě hodnotu 1880. Což je malinko neintuitivní a nepohodlné v tom, že sender má tlačítka pouze pro 3 osy a čvtrou osu musím dělat z příkazového řádku. Nešlo by to nějak otočit aby výstupní g-kod začínal nulou a přitahování řemínku by šlo do kladných hodnot a povolování do záporných ?
To se hezky čte, díky
Momentálně jsou to souřadnice bodu na zadaných L1 a L2, zkus s tím chvilku přežít, trošku to zreviduji, vymyslím korektní popisky a dám to do pořádku.
Také mám radost a těším se na slíbená multimédia
Jj, tak jsem to pochopil správně, jen si nejsem jistý, jestli je pak správné říkat tomu offset? Možná spíš Shift? Jde jen o slovíčka, nechci tam mít napsané blbosti.quak píše: ↑22. 4. 2020, 11:15 Začnu shora: Nevím jestli si jsem to napsal správně, ale otočením znamének v offsetu jsem myslel jen to, že všechno funguje v pohodě jak jsem si představoval, jen když chci usadit “výpalek” o 300mm doprava a o 400mm výše, tak musím zadávat Offset X= -300 a Z=-400. Samozřejmě že se s tím dá žít, ale měl jsem na mysli jen otočit znaménka aby plus znamenal offset doprava a nahoru. Ale to je jen drobnost, jsem rád za to, že to jádro počítá správně.
Ano, směle do toho
Počkej, to by přeci mělo fungovat automaticky. Nastavíš, že home (moment, kdy narazí) je těch zhruba 1880 - 2250 a nula bude po zahoumvání přesně tam, kde potřebuješ. Tj. jen spustíš homing, pak už nic nenuluješ.
S Fusion 360 se kamarádím stále víc