
Tichý bezolejový kompresor do dílny (příp. vertikální provoz)
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 15. 11. 2009, 2:17
Vytuněj moc není, ale zatím ok. Je tichého a výkon super. Místo pístového ok. A nekoukat prosím na to letování, vůbec mi to mosazí nešlo, nakonec jsem vytáhl stříbrnou pájku a bylo to teprve ok, ale hrozně jsem se u toho navztekal.
Máš to v rámci možností, učel světí prostředky. Já v té době neměl nic na svařování, tak to byla směsice hadic a stahovacích pásek. Když to vidím, možná něco z nostalgie na pankáče zase polepím. Jen škoda, že jsem dva dárce orgánů vyhodil
(( Na ofukování strojů naprostý ideál a olej netřeba řešit.

-
- Příspěvky: 3412
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Tak to je slovo do bitky, dnes je po daždi, ale zajtra vybehnem na šroťák nejaké 2 vypitvať. Treba pri výbere dávať nejaký špeciálny pozor čo nebrať? Napríkla niečo sa mi marí, že nie všetky klima kompresory sú na 230V. Zobrať aj elektroniku, alebo netreba?
Máš tam aj vzdušník? A v tom prípade nejaký spätný ventil asi tiež treba, že?
Viem o tom prdlajz, tak sa radšj povypytujem

Ď., Andrej.
SU32, MN80, FN25, ISEL4433, Jakobsen SJ25, N1, V20, Anycubic Kossel
To zvero: poptej kdekoliv, kde dělají LPG starou bandasku. Tyhle bandy mají papírově poměrně krátkou životnost a jsou stavěné na vysoký tlak, proto na kompík večné a opět zadara. Pokud budou lakomý, tak jim naočkuješ zadara psa na vzteklinou 

-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Viděl jsem dvě LPG nádrže, téměř jako nové, ve šrotě, ale ani jsem se neodvažoval je tahat na váhu. Každá měla určitě přes 30kg x12 = min. 360kč. Proto je lepší je vzít přímo u montážníků. Pozor na kompresory z ledniček. Myslím, že dokáží bez problému natlakovat, jestli si dobře pamatuji, i 15bar, takže při poruše tlak. spínače a nedej bože absenci pojistného ventilu může nějaká pochybná bandaska explodovat (někde na trubce je, jak to dopadne). Tlakovka na LPG je minimálně 30 bar, pro nádrže automobilů kolem 60bar, provozní tlak kolem 10-15 bar, takže tam je to ok.
Někdy dokonce i slišet

K hlučnosti kompresorů - obecně se dá říct, že kompaktní typy (2800 otáček) mají podstatně vyšší hlučnost, než ty poháněné řemenem (1200 otáček). Pro představu - platí, že zvýšení hlučnosti o 3 dB znamená zvýšení hladiny hluku na dvojnásobek.
-
- Příspěvky: 3412
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Ok, LPG nádoba je super, zase jeden diel skladačky za očkovanie psa mám
. Klasický kompresor má aj ventil, ktorý pri vypnutí kompresoru odpojí vzdušník a odtlakuje samotný kompresor. Treba niečo také riešiť aj tu?

SU32, MN80, FN25, ISEL4433, Jakobsen SJ25, N1, V20, Anycubic Kossel
... musíš mít další pojistku, pokud se tlaková spínač zasekne v mechanické nebo elektrické části. Tedy nemusíš, ale vhodné to rozhodně je, obzvlašt když to je součástka za 2 stovky. I když ty máš výhodu, že se ošetřís případně sámzverodoktor píše: ↑1. 5. 2020, 1:27 Ok, LPG nádoba je super, zase jeden diel skladačky za očkovanie psa mám. Klasický kompresor má aj ventil, ktorý pri vypnutí kompresoru odpojí vzdušník a odtlakuje samotný kompresor. Treba niečo také riešiť aj tu?

https://www.svarecky-obchod.cz/kompreso ... tm/recenze
Ale on mysli odlehcovaci ventil, ne pojistovak. Bez pojistovaku, hrdinu jsou plne hrbitovy. Bez odlehcovaku muzes, s nim startuje kompresor bez tlaku a lip, setris hlavne stroj, u lednickoveho nema cenu resit.
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber.. propagator www.atreon.cz
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 15. 11. 2009, 2:17
No já to nemám nafocene, ale mám to na tlakové nádobě cca 180l místo dvou pístového Orlíku... Pojišťovací ventil je samozřejmostí a hlavně nutností. Ono to mé dvojče z té fotky váží cca 70kg...
-
- Příspěvky: 3412
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Aký objem za minútu vlastne tlačia také klímové kompresory? Alebo jednoduchšie: Koľko trvá, kým sa ti naplní ten 180 L vzdušník a na aký tlak?
SU32, MN80, FN25, ISEL4433, Jakobsen SJ25, N1, V20, Anycubic Kossel