Ucel pruziny v kinematice turba
Zajimal by me vas nazor na duvod pouziti pruzinky pouzite v kinematice ovladani WG zobrazene na fotkach (jsou vytipane z ruznych inzeratu na eBay). Ta pruzinka se nyni objevuje na ruznych turbech, hlavne pri trivalce a ctyrvalce s el. Aktuatorem od Daimler, Nissan/Renault ale i dalsi.
Dik za nazory.
Dik za nazory.
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
Podle mě zamezení vibrace uzavírací klapky a s tím spojené vymlácení tohodle převodu....u biturba bmw je to nejčastější opravy turbodmychadla......klapka začne rachtat a pak upadne
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
jj přesně tak
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
utlmDawe píše: ↑3. 9. 2020, 7:37 Zajimal by me vas nazor na duvod pouziti pruzinky pouzite v kinematice ovladani WG zobrazene na fotkach (jsou vytipane z ruznych inzeratu na eBay). Ta pruzinka se nyni objevuje na ruznych turbech, hlavne pri trivalce a ctyrvalce s el. Aktuatorem od Daimler, Nissan/Renault ale i dalsi.
Dik za nazory.
Objem nenahradíš ,a jak by řekly holky průměr a délku taky ne
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No to ses moc netrefil
Prestoze obcas nejake auto oturbim a pohraju si s nim, tak moje soucasne osobni auto je 3.8L V6 atmosfera.
Edit: jinak se teda domnivas, ze primarnim ucelem pruzinky je utlum hluku (aka rattling )?
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
Diky za prispevky, byli jste celkove dost blizko.
Spravna odpoved je nakonec takova, ze je to protiopatreni primarne pro snizeni hluku (redukce opotrebeni je az sekundarni).
Potlacuje se primarne silovy vliv pulzaci vyfukovych plynu, ktere jsou u primovstrikovych trivalcu a taky twinscroll turbin znatelne vyssi amplitudy nez bylo zvykem driv. Duvodem v obou pripadech je separace jednotlivych pulzu ve svodech resp. ve scrolle turbiny a tim potlaceni jejich interferenci.
Mechanicke vibrace jako takove hraji coby buzeni jen podruznou roli.
Spravna odpoved je nakonec takova, ze je to protiopatreni primarne pro snizeni hluku (redukce opotrebeni je az sekundarni).
Potlacuje se primarne silovy vliv pulzaci vyfukovych plynu, ktere jsou u primovstrikovych trivalcu a taky twinscroll turbin znatelne vyssi amplitudy nez bylo zvykem driv. Duvodem v obou pripadech je separace jednotlivych pulzu ve svodech resp. ve scrolle turbiny a tim potlaceni jejich interferenci.
Mechanicke vibrace jako takove hraji coby buzeni jen podruznou roli.
Naposledy upravil(a) Dawe dne 12. 9. 2020, 2:02, celkem upraveno 4 x.
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
tak si zakaznik nema koupat auto co ma motor s klepanim jako vlastnot
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."