úprava modelu stl

http://www.reprap.org/wiki/Main_Page" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 5803
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

14. 9. 2020, 12:26

Mám model stl - jedná se o model auta . model má kupu děr které se mi jakš takš daří opravit v meshlabu .
Mám ale problém že třeba okna jsou tak tenký že je slicer ignoruje - máte nějaký ověřený postup jak tyto stěny nafouknout ?
Mě by nejvíc vyhovovalo zkopírovat povrch a stěny třeba o 2 mm odsadit je nějaký takový program který by to uměl ?
Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 3253
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

14. 9. 2020, 12:52

Meshmixer umí ploše přiřadit tlousťku.
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 5803
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

14. 9. 2020, 1:36

Amohl bys trochu popsat jak na to ?
Lenny
Příspěvky: 23
Registrován: 27. 11. 2014, 10:20

15. 9. 2020, 6:05

Jestli ti nedělá problém angličtina tak fusion 360 je pro hobby zadarmo a umí docela rozumě převést mesh do 3D objektu se kterým jde dál pracovat dle libosti. Na tytrubko je spoustu návodů jak tohle udělat. Jednou jsem to zkoušel a dá se to, sice piplačka ale pokud to hodně chceš... :)
(Program samotný asi dodávají i v CZ jak na tom budou návody na CZtrubce netušim sleduju pouze zahraniční tvorbu).
Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 3253
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

15. 9. 2020, 11:22

Meshmixer umí ploše přiřadit tlousťku.
Sorry. Mystifikace. Umí to u uzavřeného tělesa, u otevřenýho jsem na to nepřišel ani Meshmixeru ani Blenderu.
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 5803
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

15. 9. 2020, 12:03

Ok nevadí děkuji
Odpovědět

Zpět na „Rapid prototyping - stereolitografie - 3D tisk - 3D skenery - RepRap a související projekty“