Charon> jasny, v poho. Jeste postnu jeden obrazek ukazujici jiny kus stejneho designu kolecka ktere jde nasadit mnohem dal. Clovek na te nizke kuzelovitosti (myslim ze 1:2000 pro soustruznicke trny) hned jasne vidi jak na tom ktery kus rozmerove je a jestli neni treba neco opravit, nebo kam ktery kus nejlepe pouzit. Toliko k vysvetleni jak jsem myslel tu zminku o "hrubem kalibru".
Tak a ted uz to mam za 2000 slov, jako Vaculik.
No a když trn nemáš v potřebným rozměru, tak si ho uděláš mezi hrotama na pár děr to taky stačí originálů mam plnou bednu, ale dycky se najde, který nemám a potřebuju...
Chlapi, kdybyste nekdo chteli poridit ten adapter na flexu, ktery z ni udela takovou tu prenosnou pruznou pasovou brusku, tak pocitejte s tim ze to je tezke DoDo. Prestoze mate doporucenou malou flexu. Nakonec jsem musel vytocit uplne nova kolecka, upravit a vyvazit hnaci kolo, vylepsit upinani kolecek na ram... Proste to neni plug&play jak slibuji.
Po venovane peci to ale za odmenu bezi fakt hladce. Mam to na rychle cisteni kulatin od rzi a oxidace a k tomu je to ted luxusni.
Sic to není strojařina, ale přes týden jsem si udělal radost, vida ceny na bazoši. Když je míň práce a než čučet z okna a rejpat se v chobotu, nebo do mobilu jako kolega Náklady za gumu+ duši, ráfek a gumové dorazy celých 620kč. Korba bude větší oříšek.
Originál závěs nemá žádný štítek ani ražbu, takže už zbývá jen metalurgický rozbor stáří materiálu.
Takže asi i nějakou hologaci měl, ale prokážeš jí čím?
Naposledy upravil(a) Zbýňa dne 14. 11. 2020, 8:34, celkem upraveno 1 x.
Namontuješ tažný, dojedeš na STK, tam na to mrknou, napíšou že tažný vyhovuje a DI ti ho zapíšou do TP. Jak to všechno v praxi funguje je běžně dohledatelný.
To bejvávalo. Mám kámoše na STK. Bez papíru s certifikací se s tebou nebude nikdo bavit a ani si to nevezme na triko. Něco jiného je u veteránů, ale to je zase jiná kapitola.