Ocelové L-profily

Odpovědět
mira109
Příspěvky: 25
Registrován: 28. 10. 2014, 7:15
Bydliště: Praha

7. 4. 2021, 9:12

Zdravím nevíte někdo kde by se dal sehnat L-profil 10x10 s tlouštkou 1mm- všude sem našel jen s tlouštkou 2mm nebo v pořadované tlouštce pouze v nerezu..
oshurty
Příspěvky: 141
Registrován: 18. 10. 2013, 1:24

8. 4. 2021, 11:12

MUSÍ BÝT ŽELEZO? hORNBACH MA 10X10X1 ale hliník...., nebo ohraňovací lis a ohnout
mira109
Příspěvky: 25
Registrován: 28. 10. 2014, 7:15
Bydliště: Praha

10. 4. 2021, 10:47

jj musí řelezo hliník je na prd, ohnutí si nechávám jako poslední možnost
Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 1918
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

10. 4. 2021, 11:02

A co koupit jekl, 10x10 existuje se stenou 1mm a rozriznout ho? Pokud ti bude vadit svar, nebudes mit z metru jeklu dva metry Lka, ale jenom metr :D
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 6556
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

10. 4. 2021, 11:07

mira109 píše: 10. 4. 2021, 10:47 ohnutí si nechávám jako poslední možnost
Na ohýbání není nic špatného, jednoduché, levné, může se to navrhnout rovnou celé na rozměr včetně děr a zaoblených rohů. Většinou tomu dávám přednost i když se úhelník daného rozměru dá koupit, protože mi to ušetří řezání, vrtání, začišťování konců. Rozměr 10x10 při tloušťce 1 by neměl být problém (ale silnější plech by se už tak blízko u kraje na běžném ohraňováku ohnout nedal).
Aleš Procháska
HonzaHorka
Příspěvky: 776
Registrován: 15. 11. 2009, 2:17

11. 4. 2021, 7:25

10x10 jde ohnout v pohodě, záleží v jaké délce. Pokud by to mělo třeba 1m tak už to nejde ustřihnout na nůžkách, ale jedině vypálit nebo vysekat a potom ohýbat. Od nůžek se to zkroutí jako luk
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 6556
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

11. 4. 2021, 8:15

Jasně, tohle už jedině laserem. Včetně děr, případných šikmých konců a tak.
Aleš Procháska
mira109
Příspěvky: 25
Registrován: 28. 10. 2014, 7:15
Bydliště: Praha

12. 4. 2021, 6:40

Tak ste mě ukecali a necham vypalit nekde a pak si ohnu :)
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 6556
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

12. 4. 2021, 8:18

To ti ohnou taky, většinou není laseru bez ohraňováku :-)
Aleš Procháska
Odpovědět

Zpět na „Ostatni material“