Pár technickejch. Noční proud jako takovej neexistuje, ale je to pouze počet hodin, kdy jedeš v levnější sazbě. Nemusí a ani není to celková doba levné sazdy z denního tarifu, jednotlivé časové bloky nesmí být kratší než 2 hodiny.
Další věcí je, že ke konci minulého roku došlo ke změnám v cenách tarifu a rozdíl mezi levným a drahým je fakt docela malej a v některejch odběrech může být klidně 60 halířů za kWh. Stálá platba za dvousazbovej elektroměr taky není zadarmo, mě to dělá za 2x32A nějaký šestikilo měsíčně.
Co je blbý, tak i ten autotatrif (ale už si ho nemůžeš objednat) s levnejma 8 hodinama je bude mít levný klidně přes den a když budeš v noci nabíjet, tak za draho. Jinak pro srovnání, provozní náklady Fabia 1,6 benzín a Citigo elektro ta lepší verze za skoro mega je stejná, okolo 2,80 za kilák. Soused je má obě . Jedním jezdí dcera, druhým žena.
A na závěr, kdo z vás jel elektrikou třeba 150 kiláků? Za sebe já jednou a dobrý. Akcelerace jako kráva, trochu moc tichý, člověk slyší každý drncnutí ze silnice. Akorát ten dojezd, jsem zvyklej jezdit třílitrovou Audinou a při podobném stylu jízdy (ne rychlosti) mi v Trutnově baterka ukazovala 97 procent a v Boleslavi 16 procent a to mě už před Jičínem Martin hodně brzdil, ať jedu plynule.
