
Co jste dneska bastlili?
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22877
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pekne
jestli dobre vidim tak to zajizdi podel jednoho boku profilu
co to udelat i pro cikcak jeden druhy bok tj. rezat obouma britama desticky
drtiva vetsina cyklu pouziva zajizdeni po jednom boku nebo z prumeru kde je to zatizenejsi
ale maloktery umi cik cak kde by se otupovali oba brity ne jen jeden (teoreticky 2x vetsi zivotnost platku)
jestli dobre vidim tak to zajizdi podel jednoho boku profilu
co to udelat i pro cikcak jeden druhy bok tj. rezat obouma britama desticky
drtiva vetsina cyklu pouziva zajizdeni po jednom boku nebo z prumeru kde je to zatizenejsi
ale maloktery umi cik cak kde by se otupovali oba brity ne jen jeden (teoreticky 2x vetsi zivotnost platku)
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Paráda až mne spadla bradaThomeeque píše: ↑20. 2. 2022, 11:32 Podporu vnitřního závitu. Věděli jste, že na vnitřní (metrický) závit potřebujete dvakrát špičatější nůž?![]()

To je natolik zajímavá myšlenka, že by stálo za to v ní pokračovat a rozvíjet ji, tj. postupně přidávat další generátory~cykly i pro frézování třeba

Při generální opravě jakékoliv rovinné brusky se musí udělat závěrečná operace bez které nelze dále pokračovat, většina pracovníku při opravách těchto strojů na tento krok zapomíná a pak se diví že je bruska divná...či dokonce se na ní nepracuje dobře
https://youtu.be/NHCaIJR--4I
Dále je třeba součást po oměření na granitu a hrubování potřeba za pomoci nejmodernějších lakovacích prostředků nabarvit a provést finální brus...až potom jest oprava zdárně dokončena
https://youtu.be/fAHxmua_ua8
Hezkou neděli přeji
https://youtu.be/NHCaIJR--4I
Dále je třeba součást po oměření na granitu a hrubování potřeba za pomoci nejmodernějších lakovacích prostředků nabarvit a provést finální brus...až potom jest oprava zdárně dokončena
https://youtu.be/fAHxmua_ua8
Hezkou neděli přeji
Naposledy upravil(a) Modros dne 20. 2. 2022, 2:01, celkem upraveno 1 x.
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
-
- Příspěvky: 3411
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Krásne si sa vyhral, blahoželám. Úplne súhlasím s tým čo píšeš. Málokto docení, ako fantasticky si vyopravoval vnútro, ale každý padne na zadaok ako krásne si to nafarbil a aké lesklé je logo.
Skoro ako v medicíne: Málokto docení, ako úžasne chirurg zošil črevá, či ako šikovne transplatnoval srdce, alebo pečeň. Ale každý ofrfle, že tú jazvu vidieť v bikinách

SU32, MN80, FN25, ISEL4433, Jakobsen SJ25, N1, V20, Anycubic Kossel
Čau, jsi to měl snad za 14 dní ne????. Jak to děláš to mi řekni.Modros píše: ↑20. 2. 2022, 1:20 Při generální opravě jakékoliv rovinné brusky se musí udělat závěrečná operace bez které nelze dále pokračovat, většina pracovníku při opravách těchto strojů na tento krok zapomíná a pak se diví že je bruska divná...či dokonce se na ní nepracuje dobře
https://youtu.be/NHCaIJR--4I
Dále je třeba součást po oměření na granitu a hrubování potřeba za pomoci nejmodernějších lakovacích prostředků nabarvit a provést finální brus...až potom jest oprava zdárně dokončena
https://youtu.be/fAHxmua_ua8
Hezkou neděli přeji
Na tu jotesku Béčko, jsem taky dlouho koukal .Moc se mi líbilo jak je kompaktní. Nakonec si mě ,ale našlo to NAčko
Naposledy upravil(a) servis4sp dne 21. 2. 2022, 11:14, celkem upraveno 1 x.
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
všechny díly skladem v polsku, trochu drahý ale jediná firma to dodává, hlavně ta harmonika na zetko a rolovací dečka, spešl olejový filtr, díly do hydrauliky atd....a věnoval sem se pouze tomu, od rána do noci...ještě mě čeká elektrika komplet ale ta zatím funguje tak si jí nechávám naposledy. ..ted mě čeká výroba přírub.....hned jak sem jí viděl tak sem jí musel mít 
musela se komplet rozebrat protože nefungovalo mazaní kluznejch ploch protože to zarostlo...cca 10 let stála.....tak se to udělalo komplet
Jotes SPC 20 B r.v 81
taková třešnička.....vyměnil sem originální litinový motor vřetene kterej měl snad 60 kg za moderní hliníkový motor s váhou 24 kg......při naštelování kluznejch lišt mě Z při pohybu dolů o 0.005 nesjede...a když přidám tak skočí.......takže sem přidal zátež na motor do rozdílu a vše funguje jak má...origo motor vydával zvuky jako při startu stíhačky

musela se komplet rozebrat protože nefungovalo mazaní kluznejch ploch protože to zarostlo...cca 10 let stála.....tak se to udělalo komplet
Jotes SPC 20 B r.v 81
taková třešnička.....vyměnil sem originální litinový motor vřetene kterej měl snad 60 kg za moderní hliníkový motor s váhou 24 kg......při naštelování kluznejch lišt mě Z při pohybu dolů o 0.005 nesjede...a když přidám tak skočí.......takže sem přidal zátež na motor do rozdílu a vše funguje jak má...origo motor vydával zvuky jako při startu stíhačky
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
- Zdenek Valter
- Příspěvky: 5386
- Registrován: 9. 1. 2009, 5:16
- Bydliště: Ústí n. L.
Servo Z-etka ti funguje? Nevydáva také drnčavé zvuky?Modros píše: ↑21. 2. 2022, 8:08 všechny díly skladem v polsku, trochu drahý ale jediná firma to dodává, hlavně ta harmonika na zetko a rolovací dečka, spešl olejový filtr, díly do hydrauliky atd....a věnoval sem se pouze tomu, od rána do noci...ještě mě čeká elektrika komplet ale ta zatím funguje tak si jí nechávám naposledy. ..ted mě čeká výroba přírub.....hned jak sem jí viděl tak sem jí musel mít
musela se komplet rozebrat protože nefungovalo mazaní kluznejch ploch protože to zarostlo...cca 10 let stála.....tak se to udělalo komplet
Jotes SPC 20 B r.v 81
taková třešnička.....vyměnil sem originální litinový motor vřetene kterej měl snad 60 kg za moderní hliníkový motor s váhou 24 kg......při naštelování kluznejch lišt mě Z při pohybu dolů o 0.005 nesjede...a když přidám tak skočí.......takže sem přidal zátež na motor do rozdílu a vše funguje jak má...origo motor vydával zvuky jako při startu stíhačky
Servo Z-etka ti funguje? Nevydáva také drnčavé zvuky?Modros píše: ↑21. 2. 2022, 8:08 všechny díly skladem v polsku, trochu drahý ale jediná firma to dodává, hlavně ta harmonika na zetko a rolovací dečka, spešl olejový filtr, díly do hydrauliky atd....a věnoval sem se pouze tomu, od rána do noci...ještě mě čeká elektrika komplet ale ta zatím funguje tak si jí nechávám naposledy. ..ted mě čeká výroba přírub.....hned jak sem jí viděl tak sem jí musel mít
musela se komplet rozebrat protože nefungovalo mazaní kluznejch ploch protože to zarostlo...cca 10 let stála.....tak se to udělalo komplet
Jotes SPC 20 B r.v 81
taková třešnička.....vyměnil sem originální litinový motor vřetene kterej měl snad 60 kg za moderní hliníkový motor s váhou 24 kg......při naštelování kluznejch lišt mě Z při pohybu dolů o 0.005 nesjede...a když přidám tak skočí.......takže sem přidal zátež na motor do rozdílu a vše funguje jak má...origo motor vydával zvuky jako při startu stíhačky
taky cosi občas páchám. momentálně oprava temperáku a znovuskříšení manipulátoru. po elektrické stránce už žije, no mechanika je natom slabší vodící tyče lehce projeté hmm říkám si pootočím a jede se dál haha jo to už několikrát napadla někoho přede mnou no nic tyčky stojí pár stovek
Kluci tajvanští poslali komplet manuál včetně schémat takže pujde bezproblémů rozšířit o další funkce.



Kluci tajvanští poslali komplet manuál včetně schémat takže pujde bezproblémů rozšířit o další funkce.







Gdyž sa chce, tak ide fšecko...