Stěhuji frézku od původního majitele, který již není mezi námi. Vzhledem ke dveřím 80 cm. Jsem zatím sundal stůl, mám ho na paletě, stejně jako zbylou část. U ostatních věcí zkoumám jejich funkci a úplnost.
- hlava viz foto 1 byla rozebraná a podle mne není úplná. Dokážete někdo odhadnou kolik toho chybí a zda to má smysl vůbec shánět? Nebo je jednodušší shánět novou hlavu. Koukal jsem, že se dá použít hlava i z jiného stroje, nebo dokonce s posuvnou pinolou. Názory?
- Na posuvném stole, ale i jinde, byla kolečka a různé osy. Nakonec jsem z toho něco seskládal převodovku viz foto č. 2. Troufnu si tvrdit, že to k frézce nepatří. Směr šrot, nebo to může mít pro někoho i využití?
- kam patří tato část viz foto 3?
- jaké využití může mít toto s upínacím morsem kuželem viz foto č. 4.
- u frézy s morsem kuželem jsou pod ním dvě rádlovaná kolečka, s funkcí kontramatky. K čemu slouží, když je odmontuji tak břity v trnu dále pevně drží, patrně díky ségrovce?
Děkuji za rady i názory.
FA2U první setkání
Pěkný den,
1- univerzální vřeteník- chybí krátká hřídel a ložiska která přijdou do díry uprostřed kruhové T- drážky. Dále chybí zpevňovací válcový trn, ten patří na vrchol tělesa na obr.
2- část diferenciálu z nějakého vozidla
3- zpevňovací rameno při frézování ozub. hřebenů- šroubuje se na příslušné místo na tělese.
4- nějaký doraz (ta hlava je otočná?)
5- tenhle trn neznám, ta nízká matice vytahuje Morse kužel z vřetena, ta vysoká by mohla být buď pravo-levá nebo s diferenciálními závity a mohla by upínat krátký trn s frézou, ale to věštím z lógru
1- univerzální vřeteník- chybí krátká hřídel a ložiska která přijdou do díry uprostřed kruhové T- drážky. Dále chybí zpevňovací válcový trn, ten patří na vrchol tělesa na obr.
2- část diferenciálu z nějakého vozidla
3- zpevňovací rameno při frézování ozub. hřebenů- šroubuje se na příslušné místo na tělese.
4- nějaký doraz (ta hlava je otočná?)
5- tenhle trn neznám, ta nízká matice vytahuje Morse kužel z vřetena, ta vysoká by mohla být buď pravo-levá nebo s diferenciálními závity a mohla by upínat krátký trn s frézou, ale to věštím z lógru
Děkuji za odpověď.Mílap píše: ↑2. 10. 2023, 3:13 Pěkný den,
1- univerzální vřeteník- chybí krátká hřídel a ložiska která přijdou do díry uprostřed kruhové T- drážky. Dále chybí zpevňovací válcový trn, ten patří na vrchol tělesa na obr.
2- část diferenciálu z nějakého vozidla
3- zpevňovací rameno při frézování ozub. hřebenů- šroubuje se na příslušné místo na tělese.
4- nějaký doraz (ta hlava je otočná?)
5- tenhle trn neznám, ta nízká matice vytahuje Morse kužel z vřetena, ta vysoká by mohla být buď pravo-levá nebo s diferenciálními závity a mohla by upínat krátký trn s frézou, ale to věštím z lógru
1) Takže je to vhodné jenom pro inspiraci co mám shánět. A nebo něco podobného.
2) Pro mne důležitá informace, že se toho mohu zbavit. Diferenciál by měl ale ty ozubená kola napevno k osám do boku, ne? A měl by jenom dvě ne? Tady je ale nějaký prapodivný kříž. Ale jsem v tomto směru neznalý.
3) Jo že se to namontuje na to základní těleso hlavy a vznikne tím křížová hlava. To mne nenapadlo a půjdu to zkusit. I když bez těch ozubených koleček je to stejně k ničemu.
4) Hlava otočná není. Mohlo to sloužit k lisování posuvnou pinolou?
Ještě jednou díky za čas a odpovědi.
Je to z nějakého velkého diferáku, podobný tady: https://www.mascus.co.uk/construction/a ... gmezh.html
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8348
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
K tomu ramenu "3" by někde měl být takovýhle trn https://www.sbazar.cz/PKuba0/detail/164 ... trn-iso-40 který se druhým koncem dá do toho bronzového pouzdra. A na něj dáš třeba kotoučovou frézu.
Aleš Procháska