Oprava hřídelí a pouzder
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Dobrý den, hledám někoho kdo by opravil hřídele a poté vyrobil nová kluzná ložiska do ozubených kol. Jsou to rozvodová kola z motoru vw touareg. Hřídele jsou z každé strany opotřebované a uprostřed je výstupek, tedy asi původnů rozměr hřídele ( v pouzdrech je mazací kanál) a tím material asi neubýval. Ty hřídele bude asi třeba doplnit o nějaký tvrdochrom nebo jiný materiál a podle toho poté vyrobit pouzdra a nebo obrousit / osoustružit hřídele ? Přikládám foto jak hřídelí tak pouzder ( foto z internetu) Nejlépe Zlínský kraj nebo klidně zašlu.
- LukasGunther
- Příspěvky: 558
- Registrován: 14. 3. 2017, 3:53
- Kontaktovat uživatele:
https://www.gladiatools.cz
OPRAVY HYDRAULICKÝCH ČERPADEL A HYDROMOTORŮ
OPRAVY HYDRAULICKÝCH ČERPADEL A HYDROMOTORŮ
ok, bylo by to super kdyby to klaplo, jdu poslat poptávku. DěkujuLukasGunther píše: ↑21. 4. 2024, 4:37 https://gladiatools.cz/
Zkus poslat poptávku a uvidíš co ti na to napíše šéf.
bacha na jednu souvislost
zubová vůle v tom soukolí
jestli je hlava hodně orovnaná - snížená, nemusí tam vyjít vůle v ozubení
u některých motorů se to dá seřizovat
tady nevím
aby to nebyl důvod nadměrného opotřebení čepů
jinak než to draze a složitě chromovat, obrousil bych ty čepy na menší průměr a udělal větší futra do těch kol
zubová vůle v tom soukolí
jestli je hlava hodně orovnaná - snížená, nemusí tam vyjít vůle v ozubení
u některých motorů se to dá seřizovat
tady nevím
aby to nebyl důvod nadměrného opotřebení čepů
jinak než to draze a složitě chromovat, obrousil bych ty čepy na menší průměr a udělal větší futra do těch kol
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No je mi jasné, že nejrychlejší a nejlevnější je to jen vzít na soustruhu a udělat pouzdro, ale nevím co je to za materiál tak ,aby ten materiál který se veme na soustruhu nebyl horší než ten horní ( je to jen úvaha) mám to u známého tak to vemu zpět a nafotím to semtestone píše: ↑21. 4. 2024, 10:12 bacha na jednu souvislost
zubová vůle v tom soukolí
jestli je hlava hodně orovnaná - snížená, nemusí tam vyjít vůle v ozubení
u některých motorů se to dá seřizovat
tady nevím
aby to nebyl důvod nadměrného opotřebení čepů
jinak než to draze a složitě chromovat, obrousil bych ty čepy na menší průměr a udělal větší futra do těch kol
Ta rozmlácená hrana hřídele je od sundavání nebo se to takto opotřebovalo?
A to se pokazilo mazání nebo jak toto vznikne?
A hloupá otázka: koupit se to nedá?
A to se pokazilo mazání nebo jak toto vznikne?
A hloupá otázka: koupit se to nedá?

Vládo zastav prosím prodej levné elektřiny na burzu a nákup drahé pro nás čechy
-
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
No je otázkou co je dražší... oprava nebo nový díl? stále jsou lidi co myslí, že se najde někdo kdo to vyrobí za cigára nebo rumjergus.balaz píše: ↑21. 4. 2024, 10:13Jasné že dá. Ale stále sú ľudia, čo si kúpia dráhu opicu a potom nemajú na banány.


Vládo zastav prosím prodej levné elektřiny na burzu a nákup drahé pro nás čechy
moje zkušenosti
koupit se to nedá.( zaznělo tady že dá-prosím odkaz, koupím 5 sad)..výrobce nedodává ani jeden jediný díl do rozvodové části motoru, dodává pouze polomotor
opravit se to dá....dělal sem jedno rozlomené pouzdro
ekcentrické upínání kola číslo 2 pod vačkou slouži jako vymezení vejškového rozdílu hlavy
co mě zaráží
nikdy sem neviděl takhle opotřebené kola....a to sem dělal motory co měli 700 tisíc najeto
vždy byly oloupané vložky a musely se vyvrtávat nové ale kluzné plochy a vule kol byly v normě, po výměně vložek je nutné měnit olej po 15 tisících...protože pouze originální honování snáší longlife intervaly
to značí špatnou udržbu 30-xx vyměny oleju bez proplachu atd....mazání je určitě funkční...protože sebemenší pokles tlaku..vetšinou vypadlou zátkou ve vahadlu končí okamžitě zadřením turbodmychadla
při takovém stavu bych šel cestou koupit jiný motor a udělat GO....i když bude mít 500 natočeno...nebude v tak žalostném stavu
koupit se to nedá.( zaznělo tady že dá-prosím odkaz, koupím 5 sad)..výrobce nedodává ani jeden jediný díl do rozvodové části motoru, dodává pouze polomotor
opravit se to dá....dělal sem jedno rozlomené pouzdro
ekcentrické upínání kola číslo 2 pod vačkou slouži jako vymezení vejškového rozdílu hlavy
co mě zaráží
nikdy sem neviděl takhle opotřebené kola....a to sem dělal motory co měli 700 tisíc najeto
vždy byly oloupané vložky a musely se vyvrtávat nové ale kluzné plochy a vule kol byly v normě, po výměně vložek je nutné měnit olej po 15 tisících...protože pouze originální honování snáší longlife intervaly
to značí špatnou udržbu 30-xx vyměny oleju bez proplachu atd....mazání je určitě funkční...protože sebemenší pokles tlaku..vetšinou vypadlou zátkou ve vahadlu končí okamžitě zadřením turbodmychadla
při takovém stavu bych šel cestou koupit jiný motor a udělat GO....i když bude mít 500 natočeno...nebude v tak žalostném stavu
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR