Zdravím,
mám přístup k frézce Warco WM-14 :
Na převodovce je inspekční okénko se symbolem maznice:
Nikde v manuálu ani na internetu jsem nenašel, co bych v tom okénku měl nebo neměl vidět, a jak případně zasáhnout.
Nemáte k tomu někdo nějaké vysvětlení?
Mám dojem, že převodovka dělá větší hluk než dřív, zkusil jsem frézku odkrytovat, ale dostat se k převodovce by vyžadovalo
důkladnější rozborku než na jakou si troufám.
Mazání převodovky frézky
Na tom okýnku je naházená vazelína, a nikde kolem není napouštěcí a vypustný šroub, takže na olej to nepojede. Spíš bych to viděl že vydloubneš to okýnko který vypadá, že je tam nastrčený v gumovým těsnění, a skrz tu díru uvidíš kola a ty naomítáš vazelinou, a oni ji pak zase nahážou na to okýnko, až je dáš zpátky a roztočíš to 
Ale jen tipuju co vidím na fotce. Doma to nemám.

Ale jen tipuju co vidím na fotce. Doma to nemám.
H63,GH560,KFD250,HON200,16K20,4C,NK203,SMC8B,OSK36,SH4d,SV4d,BPH20,2UD,SDJ300...
Mám o chlup větší a v červené barvě, tedy Holzmann. Ale jinak je to pořád dokola to samé. Okénko se dá z díry vytáhnout, u mě to jde trochu ztuha a patlá se tam vazelína na ozubená kola. Pokud by to mělo dvě protilehlé plošky po obvodu, tak to bude nějaký upgrade a bude to šroubovací. Pokud máš kovová kola která jsou hlučnější, tak tomu na chvíli trochu pomůže hustší plastické mazivo "soplovité" konzistence. Když už tu krytku sundáš, tak zkontroluj jestli v obou rychlostech zabírají kola na plnou šířku. Viděl jsem kus kde to zabíralo jen na půl zubu. Jinak zde platí hláška z filmu Jáchyme hoď ho do stroje "nemažete, klepeto".
No tak nakonec to černý je opravdu gumové těsnění (kroužek který se deformoval a rozřezal o hranu díry), a okýnko se podařilo vydloubat podle hesla "Když to nejde silou, tak to jde ještě větší silou". Část vazelíny jsem vrátil na třecí plochy a asi je to O.K.
Nejhorší je samota, když tě soustruh namotá.