neni homologovaná pro běžný provoz a to z jednoho prostého důvodu....pracuje udajně od 20-500 stupnů.....osobní zkušenost je taková že pokud jsou studený a je třeba intenzivně brzdit tak ten nástup přichází pozdeji než by měl
další aspekt je hlučnost a prašnost.....
ostatně taky dýl trvá prohřát ten obří 390mm kotouč, prostě bez předehřátí to nefunguje i když tam píšou že jo

další věc je že běžná destička brzdí v podstatě hned....ds2500 se musí zaběhnout....musí projít standartním zajížděcím procesem závodní destičky......to samé brzdový kotouč.......je to předem daná soustava rozjíždení a brždění v přesném sledu....kotouče mají barevné teploměry takže se dá dobře zjistit zda se dosáhlo potřebných zajížděcích teplot
z toho duvodu nejde destičku označit pro běžný provoz protože sama o sobě nebude fungovat
ne nadarmo jsou na okruzích zahřívací kola..a samozřejmě i chladící kola, neni nic horšího než po výkonu ihned zajet do boxu a spěchat na kafíčko a nechat si upéct třmeny, kapalinu, prachovky....netýká se to jen pneumatik ale hlavně brzd.....je třeba zahřívat i po dlouhých usecích tratě bez brždění kdy dojde k rapidnímu poklesu teplot zvlást v podzimních časech....stači na rovince v maximální rychlosti letmé tuknutí do brzdy a brzdy jsou ready
je samozřejmě markantní rozdíl pokud v Mostě máte 150m před první zatáčkou s oktávii RS 190km/h a vahou 1000kg nebo 250km/h v případě GTR a vahou kolem 1500kg