netušim jaká gráde to je ale určitě nějaká která má diametrálně odlišnou odolnost na sůl oproti pozinkovanému šroubu...když už ne pevnost ve střihu tak má pevnost v tahu takže tepelnou roztažnost kotouče bude zvládat líprobokop píše: ↑25. 1. 2025, 11:51 na strih na tom nebude nijak zavratne lip nez kvalitni ocel, vyhoda titanu je ze ma hmotnost blizkou hlinikovym slitinam pripevnosti blizke ocelim tj. v tomto pomeru ano. Ale samostatne to neni vyhra ani jedno. Ta odolnost teplotam by mohla souviset s korozivzdornosti. atd... to jedine mi dava smysl. (ovsem zajimalo by me jak to je se soli na silnici - louh sodny atd...)
já to nevyráběl a určitě to není jen masírka....pod stejným objednávacím císlem je lužko šroub i matka určená pro závodní vozy kategorie GT3...použití toho šroubu má svá pravidla a důvody.....a uplně asi nemusim vědět vše.....má tam bejt tohle tak tam bude tohle....ostatně to nemontuju jen sobě ale i zákazníkům s GTR a ostatním co použivaj tento systém
možná to použití někomu přijde jako zbytečné a evokuje to v něm fakt že je trh přesycenej duhovejma titanovejma šroubama na kdejakou koloběžku, motorku.....je toho plnej aliexpres.....ale zrovna v tomhle případě mě to příjde jako jediná rozumná možnost použití titanového šroubu....ostatní aplikace jsou už nesmysl....pokud si nehraju na gramy.....mě stačí vyhodit sedačky a ušetřil sem za šrouby
