
Z mého neodborného pohledu vyrábíš kyvadlo a málo co tomu zabrání dokonale, co to má obrábět? Polystyrenovou sochu?
I kdyby byly blíž, je to pořád moc daleko. Musí tam být hřebeny nebo přidané prostřední vedení. Prostřední vedení tam ale nechci, protože by mně tam zbytečně něco zavazelo.
Čitanie s porozumením.Jakub.Motycka píše: ↑4. 10. 2025, 5:26I kdyby byly blíž, je to pořád moc daleko. Musí tam být hřebeny nebo přidané prostřední vedení. Prostřední vedení tam ale nechci, protože by mně tam zbytečně něco zavazelo.
r4cv píše: ↑4. 10. 2025, 6:11Jakub.Motycka píše: ↑4. 10. 2025, 5:26Myslel jsem vzdálenost kolejnic od sebe, na nich je vozík, proto jsem odpovídal tak. Už sem to pochopil.
Vozíky na jedné kolejnici: Kdybych to měl dát dál, aby to bylo stabilní, tak bych odhadl, že asi metr by byl ideál. Prostě tam musí být hřeben.
Třetí vedení je u stěny, kde nezavazí. Má účel to stabilizovat. Na třetím vedení je lineár, zevnitř z boku budou hřebeny. Účko bude spojené s lineárem a přitlačené na hřebeny. To zabrání kývání. Vůle v hřebenech je desetina, když nejsou vymezené.
Vřeteno bude na Y - ové ose. Na hliníkové desce ještě spuštěné dolů.