Krokový motor ze serva - potřebuji pomoc

Uživatelský avatar
magi
Sponzor fora
Příspěvky: 2723
Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

1. 1. 2011, 2:31

Jo "kurvítko", to je přesně to slovo na které jsem si nemohl vzpomenout.
Mám moc rád složité věci, ale rozhodně ne v autech. Vždycky když se nějaká takováto geniálnost podělá, tak tě zachrání jedině odtah. Viz. náš Peugeot 406 a jeho geniální imobilizér na PIN kód. Po 3tím případě kdy jsem musel otce odtáhnout na špagátě do servisu, jsme jej jednoduše nechali odpojit a je to.
Bez diagnostiky a znalosti servisních kódů s tím autem nepohnul ani svatej Petr.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
oscar
Příspěvky: 1220
Registrován: 2. 5. 2010, 8:50
Bydliště: Perníkovice

1. 1. 2011, 3:00

dovolim si oponovat - 406 (i s klavesnici a dvema ledkama) je jeste naprosto jednoduchy auto.
ale to ze jste ten vergl odpojili - jedine dobre. po faceliftu uz tam nebyl, pouzili RFID
Uživatelský avatar
Kilovolt
Sponzor fora
Příspěvky: 827
Registrován: 21. 10. 2009, 9:59
Bydliště: Podřipák jak vyšitej!

1. 1. 2011, 3:15

mohu potvrdit-moje 406 (v servisu u lva tomu říkaj restyle) klávesnici nemá a jediný z elektroniky,co odešlo bylo rádio od clarionu,kurvítek je v tom požehnaně,ale zas ne tolik,jako v sousedově O2 "uznávaném to etalonu nižší střední třídy" -zas OT :D
Elektrika je potvora-nejni vidět a kope jak divoká mula.
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
Wyky
Příspěvky: 82
Registrován: 22. 12. 2010, 2:40

1. 1. 2011, 3:35

Nechce se mi pridelavat na motor dvojitou remenici, vymyslet usazeni cerpadla tak, aby pri provozu nebylo na rane, protoze mam uzkej traktorek a vsechno, co precniva je lehce zranitelny. Navic je to kloubak a hydraulika bude jen vzadu, takze bych zbytecne tahal cca 4m vysokotlakych hadic navic, a k tomu jeste pres kloub traktoru. Rozvadec mam, kvuli tomu to nedelam. Cerpadlo (motor) ma dany smer otaceni sipkou na skrini, otoceny smysl otaceni je nesmysl, protoze by slo cca 100bar do nadrzky s olejem.
Ted se mi neco rysuje, tak pokud to klapne, tak sem dam fotky, jak to dopadlo. Vsem dekuju za pomoc. :)
MN80
Uživatelský avatar
magi
Sponzor fora
Příspěvky: 2723
Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

1. 1. 2011, 4:02

Konkrétně na Peugeotech je elektroniky poměrně dost a čím je auto starší, tím víc problémů s ní je. To samé v bledě modrém jsou Citroeny.
Co už se vše měnilo u našeho: regulátor větráku topení, motor stahovačky okna, řízení sahar, imobilizér je odpojený, nefunguje dálka od centrálu.
Když to srovnám s mým autem Jeep Grand Cherokee 2,5TD, tak tak je taky docela dost elektroniky, ale většinou se to dá lehce opravit a neohrozí to dojetí. Aby někdo odjel, na to stačí metr drátu se dvěma krokodýly na odblokování čerpadla.
Motor je takovej modernější Zetor :D .
O škodovkách a žigulech už nemluvím vůbec, tak se dala udělat generálka na silnici :D
Známému jednou u škody 120 upadl někde drát od spínací skřínky k cívce. Vyřešil to tak, že původní drát z cívky odpojil a cívku připojil ke koncovým světlům (1/2m drátu). Pak ještě asi rok musel před startem rozsvítit parkovačky a motor zhasnout tím, že ty parkovačky zhasnul.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
oscar
Příspěvky: 1220
Registrován: 2. 5. 2010, 8:50
Bydliště: Perníkovice

1. 1. 2011, 4:27

Posledni OT:
magi píše:Co už se vše měnilo u našeho: regulátor větráku topení, motor stahovačky okna, řízení sahar, imobilizér je odpojený, nefunguje dálka od centrálu.
to je skoro bezporuchovy. to je naprosto normalni spotrebka na vsech autech.
Uživatelský avatar
magi
Sponzor fora
Příspěvky: 2723
Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

1. 1. 2011, 4:40

oscar píše:Posledni OT:
magi píše:Co už se vše měnilo u našeho: regulátor větráku topení, motor stahovačky okna, řízení sahar, imobilizér je odpojený, nefunguje dálka od centrálu.
to je skoro bezporuchovy. to je naprosto normalni spotrebka na vsech autech.
To je věc názoru. Já to posuzuju podle toho, kolikrát se mnou už ten Peugeot vysmrkal a někde mě nechal.
K nasrání stačí i úplná blbost: přijedeš do Brna k Tescu na nákup a nejde zavřít okno.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Uživatelský avatar
Kilovolt
Sponzor fora
Příspěvky: 827
Registrován: 21. 10. 2009, 9:59
Bydliště: Podřipák jak vyšitej!

1. 1. 2011, 6:54

Wyky píše:Nechce se mi pridelavat na motor dvojitou remenici, vymyslet usazeni cerpadla tak, aby pri provozu nebylo na rane, protoze mam uzkej traktorek a vsechno, co precniva je lehce zranitelny. Navic je to kloubak a hydraulika bude jen vzadu, takze bych zbytecne tahal cca 4m vysokotlakych hadic navic, a k tomu jeste pres kloub traktoru. Rozvadec mam, kvuli tomu to nedelam. Cerpadlo (motor) ma dany smer otaceni sipkou na skrini, otoceny smysl otaceni je nesmysl, protoze by slo cca 100bar do nadrzky s olejem.
Ted se mi neco rysuje, tak pokud to klapne, tak sem dam fotky, jak to dopadlo. Vsem dekuju za pomoc. :)
tak na ty fotky nezapomeň-já mám na traktůrku čerpadlo přes řemen (když nepotřebuju,sundám) a to elektrický mě docela zajímá.A taky tvoje konstrukce samohybu.Ať se daří. :wink:
Elektrika je potvora-nejni vidět a kope jak divoká mula.
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
Odpovědět

Zpět na „Krokové motory“