31. 12. 2011, 4:34
Je to jen otázka baterií, na spalovák nemáš šanci přesně řídit otáčky jednotlivích motorů tak, aby to šlo uřídit, viděl jsem pokusy nějakého čínana co měl něco podobného ale na spalováky a je to hukot ( zkusím mrknout po videu).
Moje verze bude mít bud jen 4 motory, nebo stejná koncepce ale pro každý prstenec bude mít 2 motory a vrtule budou protiběžné. Pak i v případě výpadku 1 motoru nedojde k průseru. Vzletová hmotnost cca 200Kg. Vychází to cca motor regl vrtule max 8kg (verze 4 motor) tedy 32 kg motory, konstrukce cca 30 kg , pilot 80kg, bezpečnostní vystřelovací padák 6 kg tedy cca 150kg, pokud to doplním na těch cca 200kg bude tam 50kg baterií to je cca 64V 200Ah. Běžná účinnost vrtulí je cca 5-8kg tahu na 1000W tedy na 200kg zdvih je zapotřebí min 40Kw.Baterie dají 12,8Kw/h tedy to uvisí cca 20 minut letu. Je pak otázka dobré vrtule , snížení spotřeby při dopředném lety a tak si myslím že v současné době a technologii baterií je reálné 30 minut. Jakmile budou 2x lepší baterii tak už je to hodina a to je pak použitelné, osobně si myslím že po 5 minutách bude pilot rád že si může sednout a nic se nepos...
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz