
roztahovani auta
Moderátor: sysel
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22875
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja to resim spis obecne
kamos mel problem s autem tak jsem mu pujcil dodavku a kabely
a kdyz ho lidi videli tak se tam na ty kabely malem udelala fronta
)))
prej na zadny benzince nejsou aditiva startovaci kabely ani nabijecky
kamos mel problem s autem tak jsem mu pujcil dodavku a kabely
a kdyz ho lidi videli tak se tam na ty kabely malem udelala fronta

prej na zadny benzince nejsou aditiva startovaci kabely ani nabijecky
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
No obecně právě nejlíp fuguje ten benzínm. Při každým tankování přidáš do nafty pár litrů naturalu ( já dávám 5l na 40, táta 2l na 40 l nafty). To je aditivum který mají na každý benzínce. Navíc se to při tankování krásně smíchá a pak nemáš problém s vylučováním parafínu na filtru. Cena je úplně luxusní, je to lacinější než ta nafta:-). A vliv na životnost motoru? Myslím že je to menší zlo než ta řepka, kterou tam lijeme celý rok. Na HDíčku to ani po 300k km nenadělalo viditelný škody. Tak to neřešim ...
všichni pumpaři se ohání tím že už mají zimní naftu začátkem září , ale spíš to vypadá že mají asi nějakou africkou verzi než zimní ,
ten benzín mám též vyskoušenej , nafta nezlobí a i líp to chitá
opravdu bych se toho nebál
ten benzín mám též vyskoušenej , nafta nezlobí a i líp to chitá
opravdu bych se toho nebál
Tak ona je nafta zimní (tuším asi do -8°C) a pak arktická ( ta by měla být do -20° nebo 25). Ale od té doby co se povině přidává bio složka, tak v ČR nelze skutečnou arktiku sehnat. Firmy co musí jezdit i za velkých mrazů, tak si naftu dovážejí z německa, nebo všechny "motory" mají v temperovaných halách. Na tu biosměsku nepomůže při -25°C vůbec nic.
Když to Bursík s Jaujaukačkou prosazovali (tu biosložku), byli asi přesvědčeni o globálním oteplování.
Pokud si vzpomínám, ale nemusí to být pravda - zapomínám, tak na vojně jsme měli na zimu MN 35.
Vejtřasky nám nezamrzly ani př -32 °C na kopci s větrem. A hlavně šly bufíky, pokud se nedostalo smítko
do čerpadla. Mně se to stalo ve dvě v noci a -24 °C. No radost to vyndat a pak zase složit venku.
Pokud si vzpomínám, ale nemusí to být pravda - zapomínám, tak na vojně jsme měli na zimu MN 35.
Vejtřasky nám nezamrzly ani př -32 °C na kopci s větrem. A hlavně šly bufíky, pokud se nedostalo smítko
do čerpadla. Mně se to stalo ve dvě v noci a -24 °C. No radost to vyndat a pak zase složit venku.
Jedno z rieseni v zime je aj START SPRAY.. strieknes trochu pod filter do sania a hned to naskoci.. 

Opravuji TěJosef píše:Když to Bursík s Jaujaukačkou prosazovali (tu biosložku), byli asi přesvědčeni o globálním oteplování.
Pokud si vzpomínám, ale nemusí to být pravda - zapomínám, tak na vojně jsme měli na zimu MN 35.
Vejtřasky nám nezamrzly ani př -32 °C na kopci s větrem. A hlavně šly bufíky, pokud se nedostalo smítko
do čerpadla. Mně se to stalo ve dvě v noci a -24 °C. No radost to vyndat a pak zase složit venku.

S28, PR20, VK32, SV18RA, 2Ud, N1, OH 253, Engelhardt SD240, Bomar STG 220G, Gildemeister CTX 200 S2
Weiler Condor VS1, Harrison Alpha 330 S, Masturn 32 CNC
Weiler Condor VS1, Harrison Alpha 330 S, Masturn 32 CNC
- R - stick
- Site Admin
- Příspěvky: 867
- Registrován: 9. 6. 2007, 3:45
- Bydliště: Vysoké Studnice 70 58821 Velký Beranov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud možno se roztahování snažím vyhnout - maximálně to pustím z hoooodně dlouhého kopce (mám ho k dispozici) Naposled jsem se nechal roztáhnout asi před 4 lety - měl jsem kurt (lepší než kterékoliv lano) v předním oku - a jak to chytalo, tak to sebou škublo - a jak to škublo, tak mi ten roztahující (škodovka) urval celou přední masku i s chladičem a světlama .... (je fakt, že to bylo trochu prorezlé ....) Takže roztahování opravdu néééé.
A jelikož už je ta moje popelnice vetchá naftová babička - tak přestává v zimě startovat - jak je pod -7 tak to blafe na jeden válec - ale nechytne. Čimž pádem jsem byl v těchto mrazech namydlený a totálně nepojízdný. Až dnes jsem nad ní ale vyzrál - dal jsem k motoru horkovzdušnou pistoli tak, aby foukala na motor a nechal ji 3/4 hodiny jet. Chytlo mi to bez problému ...
A jelikož už je ta moje popelnice vetchá naftová babička - tak přestává v zimě startovat - jak je pod -7 tak to blafe na jeden válec - ale nechytne. Čimž pádem jsem byl v těchto mrazech namydlený a totálně nepojízdný. Až dnes jsem nad ní ale vyzrál - dal jsem k motoru horkovzdušnou pistoli tak, aby foukala na motor a nechal ji 3/4 hodiny jet. Chytlo mi to bez problému ...
označení NM35 nemá nic společného s teplotou, ta 35 je tzv. cetanové číslo, vzdáleně něco jako oktanové číslo u benzínu
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Nech jich šlak trefí s tou bionaftou mne vyrobce zakazuje bio a co mám jezdit do německa ti co jezdí mají o vic jak 0.5 l nižší spotřebu. A a k těm dieslum já použvám aditivum VIF v létě letní a je to poznat zvyšuji to cetanové číslo a je klidnější chod v zimě zimní snad to něco pomůže ve filtru je čidlo teploty které při nízké teplotě začne zahřívat naftu ale před filtrem je přece ještě čerpadlo které dává tlak 1600at a pak vstřiky a ty mikro dírečky v ních a když si představím že ten sajrajt tlači přes ně tak se mi ježí chlupy pak tam je něco co pozná vadnou naftu vyskočí chybová hláška a odpojí přívod paliva to platí i o žhavicích svíčkách no prostě nové dieslové motory roztahovat né. A kdž je nízké napětí baterie při startu naskakují chybové hlášky a například nejde el servo posilovače.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2720
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
O tomhle vím svoje
Čerpadlo se nahřeje letlampou nebo propánem, motoru dejte přečíst noviny a už to jde jak Fík.
Horkovzduška do sání, éter, atd. V zoufalých případech jsme i nahřívali hlavy plamenem.
Na tohle je fantastické řešení el. topné tělěso v bloku motoru.
Bohužel toto je praktikovatelné u starých motorů Liaz, Tatra, Zetor a pod. U nového auta Vám pomáhej Bůh
PS: s tím éterem opatrně, když to bouchne v nepravý okamžík, tak se to skutečně může potkat, toto už jsem viděl.



Horkovzduška do sání, éter, atd. V zoufalých případech jsme i nahřívali hlavy plamenem.
Na tohle je fantastické řešení el. topné tělěso v bloku motoru.
Bohužel toto je praktikovatelné u starých motorů Liaz, Tatra, Zetor a pod. U nového auta Vám pomáhej Bůh

PS: s tím éterem opatrně, když to bouchne v nepravý okamžík, tak se to skutečně může potkat, toto už jsem viděl.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Na vojně jsme startovali V3S tak že jsme jí při startu podrželi v sání zapálenej řezací hořák s puštěným kyslíkem - přebytek horkého kyslíku v sání, V3S šla na škrtnutí.
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2720
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý tip, vyzkoušíme.testone píše:Na vojně jsme startovali V3S tak že jsme jí při startu podrželi v sání zapálenej řezací hořák s puštěným kyslíkem - přebytek horkého kyslíku v sání, V3S šla na škrtnutí.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.