Pokial viem (samo,ze sa mozem mylit), tak DC brzdenie neznamena "kurenie do brdzneho odporu", ale pustanie jednosmerneho prudu do vinutia motora, takze odpor nie je treba.
Brzdny odpor treba prave pri rampovani frekvencie ako tu niekto spominal AC - cize frekvencia plynule klesa k nule), toto je imho omnoho efektivnejsie ako DC.
Frekv. měnič Lenze Vector
u těhle měničů to DC brždění nějak moc nechodí , o něco málo to zkrátí vlastně rampu ale není to moc efektivní ,
nebo se mi to nepodařilo nastavit tak aby to obstojně chodilo , nakonec sem sáhnul po žárovce a to chodilo dobře ted tam mám asi 2Kw topné těleso a to se nestihne ani zahřát a brzdí to na fleku
nebo se mi to nepodařilo nastavit tak aby to obstojně chodilo , nakonec sem sáhnul po žárovce a to chodilo dobře ted tam mám asi 2Kw topné těleso a to se nestihne ani zahřát a brzdí to na fleku
