Stránka 2 z 2

Re: návrh převodu

Napsal: 14. 7. 2013, 7:22
od PAKO.ll
použití řemenu vhodné je ,hojně se používá na kolech kde je zadní náboj "torpédo" v moderním pojetí ,takovej lepší sachs.

např.

Re: návrh převodu

Napsal: 30. 8. 2013, 4:54
od lubos
Takze nakonec to bude asi remen Htd 5m sire 15mm protoze ho mam. Idealne bych se chtel dostat na prevod 1:12 pro kolobezku. Co myslite jak nejmenci muze byt hnaci kolo?

Re: návrh převodu

Napsal: 30. 8. 2013, 6:01
od RaS
nejmenší se dělaj 12zubů ale bude tam mít malý opásání a je potřeba to přepočítat kolik to přenese.. druhá řemenice 144zubů to je taky řádné hovado..

Re: návrh převodu

Napsal: 30. 8. 2013, 6:08
od Kvako1
to opasani se tu už někde řešilo, par ložisek jako kladky a je to :)

Re: návrh převodu

Napsal: 30. 8. 2013, 6:11
od lubos
Frezovat budes obe :-) tak bych rad aby byla co nejmensi a tim i ta druha . Nahaneci remenice bude soucast motoroveho cela. A v te velke bude rovnou volnobezka az nejakou sezenu.

Re: návrh převodu

Napsal: 30. 8. 2013, 6:14
od lubos
Ono tam bude 300w ale spickove okolo 1 kw. Nechci delat napinaky je to komplikace . Nejhorsi je ta volnobezka nemuzu sehnat nic serioveho za rozumny peniz.

Re: návrh převodu

Napsal: 30. 8. 2013, 7:09
od packa
a co použít volnoběžku alternátoru ? běžně to mají dnes všechny diesely třeba tady :

http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/al ... 008210-iu/" onclick="window.open(this.href);return false;

tady za 3 kila :
http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/al ... 004610-iu/" onclick="window.open(this.href);return false;