Stránka 2 z 2

Re: Ozubená kola M 1,5 Výroba a oprava

Napsal: 15. 12. 2016, 10:11
od tumlik
Francotirador píše:
Zdenek Valter píše: … podařilo se mi vyndat jistící kolík, akorát má ne úplně standardní závit
[průměr 16,7 mm stoupání cca 1,25] .
Předpokládám, že jsou kola z tohohle http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=107&t=22666" onclick="window.open(this.href);return false;
Sice je to němec, ale nemá náhodou imperiální závity? Zkoušel jsi měrky?
vypadá to tak, já na tom svém transmisákovi mám taky všechno v palcích, včetně závitu konce vřetene, upínacích šroubů hlavy atd. jinak kola by se měly udělat v páru, protože tam s největší pravděpodobností je ozubení s úhlem záběru 15st. :wink:
šrouby pak byly příčný 5,08 a malý pod. 3,175 :wink:

Re: Ozubená kola M 1,5 Výroba a oprava

Napsal: 15. 12. 2016, 10:59
od petaslavek
tumlik píše: .. jinak kola by se měly udělat v páru, protože tam s největší pravděpodobností je ozubení s úhlem záběru 15st..
S tím souhlasím, už jsme se domlouvali se Zdeňkem na dalším postupu přes SZ.

Re: Ozubená kola M 1,5 Výroba a oprava

Napsal: 15. 12. 2016, 11:42
od Zdenek Valter
tumlik píše:
Francotirador píše:
Zdenek Valter píše: … podařilo se mi vyndat jistící kolík, akorát má ne úplně standardní závit
[průměr 16,7 mm stoupání cca 1,25] .
Předpokládám, že jsou kola z tohohle http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=107&t=22666" onclick="window.open(this.href);return false;
Sice je to němec, ale nemá náhodou imperiální závity? Zkoušel jsi měrky?
vypadá to tak, já na tom svém transmisákovi mám taky všechno v palcích, včetně závitu konce vřetene, upínacích šroubů hlavy atd. jinak kola by se měly udělat v páru, protože tam s největší pravděpodobností je ozubení s úhlem záběru 15st. :wink:
šrouby pak byly příčný 5,08 a malý pod. 3,175 :wink:
Ke změření šroubů supportu a posuvu jsem se ještě nedostal, ale kupodivu jsou oba stejné.

Re: Ozubená kola M 1,5 Výroba a oprava

Napsal: 15. 12. 2016, 10:06
od Zdenek Valter
Další údaje jsou zde ve vláknu k soustruhu